Dziewczynka w trampkach

1. Data: 2014-07-13 21:58:26

Temat: Dziewczynka w trampkach
Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam film
http://www.imdb.com/title/tt2258858/?ref_=fn_al_tt_1
Naprawdę świetnie się to ogląda, widziałem dzisiaj, jutro z rana powtórka na
cinemaxie 2

O stosunkach społecznych w Arabii Saudyjskiej, naprawdę fajny film i wbrew
pozorom w pewnym sensie nawet pogodny - sporo można się dowiedzieć.

Przy okazji film być może pozwoli zejść co niektórym antykatolikom na
ziemię. Tym szalonym raczej nie.

Jeszcze raz polecam.

2. Data: 2014-07-26 16:10:10

Temat: Re: Dziewczynka w trampkach
Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2014 21:58, Ghost pisze:
> [...]
> wbrew pozorom w pewnym sensie nawet pogodny - sporo można się dowiedzieć.
>
> Przy okazji film być może pozwoli zejść co niektórym antykatolikom na

Ty nie jesteś zdrowy?

PIERWSZA JAWNA lista placówek aborcyjnych w Polsce.
Profesorowi Chazanowi...
?
Rodzinka.pl - o pomstę do nieba wołam.
http://loansforhelp-cont act.olympe.in/contact/en /