Roze i Dorota N.

1. Data: 2000-01-31 22:05:59

Temat: Roze i Dorota N.
Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mila Dorotko,Wielki Ekspercie ds.roz.
Polecajac Joasssssi roze odporna na choroby mialem na mysli typowa dzika
roze "Rosa Rugosa"o duzych rozowych,pachnacych kwiatach i licznych
pomaranczowoczerwonych owocach.

Jezeli chodzi o Twoje wczesniejsze pytanie odnosnie mojego ogrodu to
uprzejmie donosze,ze teraz nic w nim nie uprawiam poniewaz jest zima.
Pozdrawiam.
Misiek

1. Data: 2000-01-31 23:13:03

Temat: Odp: Roze i Dorota N.
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

List nie do mnie wprawdzie, ale skoro juz pojawil sie na grupie, to wtrace
swoje trzy grosze.
Ja nie ryzykowalbym stwierdzenia, ze Rosa Rugosa, to typowa dzika roza,
raczej, ze jedna z najpopularniejszych. Ja jeszcze lubie odmiane Rosa Alba.
Na stronie http://www.wolski.com.pl/ogrody.html znajduje sie przepis, ktory
dawno temu przeslal mi Krzysiek Wilk na wino z dzikiej rozy. Ponoc nie ma
sobie rownych.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

1. Data: 2000-01-31 23:59:44

Temat: Odp: klawiatura Misiaczka
Od: "Joanna" <j...@G...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Misiek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> Polecajac Joasssssi

Misiaczku, klawisz Ci się zacina :-(
Joasia

1. Data: 2000-02-01 01:02:12

Temat: Re: Roze i Dorota N.
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>uprzejmie donosze,ze teraz nic w nim nie uprawiam poniewaz jest zima.

To gdzie wynosisz rośliny?
Pozdrawiam
p...@r...pl

1. Data: 2000-02-01 06:42:24

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3Gol4.26445$H...@n...tpnet.pl...
znajduje sie przepis, ktory
> dawno temu przeslal mi Krzysiek Wilk na wino z dzikiej rozy. Ponoc nie ma
> sobie rownych.

Chyba je piłem. Nie pamiętam czy to z dzikiej róży ale pamiętam że było
dobre pomimo, że mam uprzedzenie do win domowej roboty.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-02-01 08:44:41

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Drogi Misku, Wielki ekspercie do Spraw Wszystkiego! Rosa rugosa to
wlasnie roza pomarszczona, natomniast roza dzika to Rosa canina. Zreszta
Rosa rugosa nie jest tak dzika jak sie wydaje, bo uprawia sie odmiany
hodowlane. to co widzisz na poboczach, to zapomniane efekty hodowli
dawnych ogrodnikow.
co do twojego ogrodu, to myslalam, ze sie domyslisz o co pytam. widze,
ze sie nie domysliles. pytam wiec: co uprawiasz wiosna, co latem a co
jesienia??
Pozdrawiam,
Dorota

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-01 14:09:21

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Rosa canina, to roza psia, nie dzika. A Rosa canina "Schmidt Ideal" to roza
dzika, czy nie? A co z Rosa multiflora?

1. Data: 2000-02-01 20:31:31

Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał:

> To gdzie wynosisz roœliny?

Wywoze ich do cieplych krajow.
Misiek

1. Data: 2000-02-02 08:13:16

Temat: Re: Odp: Roze i Dorota N.
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> Chyba je piłem. Nie pamiętam czy to z dzikiej róży ale pamiętam że było
> dobre pomimo, że mam uprzedzenie do win domowej roboty.

Z tego co pamietam, to pilem go z tej samej butelki co Ty (dokladniej z
kieliszka, zeby ktos nie pomyslal, tylko nalane bylo z tej samej butelki
:-) ), a ja pilem na pewno wino z dzikiej rozy :-)

A moze Krzysiek Wilk by sie odezwal w tym temacie? Cos dawno go nie
czytalem :-(

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

1. Data: 2000-02-02 08:46:31

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Sprawdzalam wczoraj w kluczu do oznaczania roslin Szafera jak sie ma
sprawa z Rosa canina. Wedlug Szafera Rosa canina to roza dzika. Rozy
Schmidt ideal nie znam. To pewnie odmiana hodowlana, ale nie mieszaniec.
Rosa multiflora to roza wielokwiatowa.
Pozdrawiam
Dorota

--