Dziś Pis przepchnęli ustawę zezwalającą strzelać do Polaków

1. Data: 2016-11-16 23:28:43

Temat: Dziś Pis przepchnęli ustawę zezwalającą strzelać do Polaków
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

PiS odrzucił w Sejmie poprawkę zabraniającą użycia Wojsk Obrony Terytorialnej
Macierewicza przeciwko Polakom. Aż tak bardzo się boją?

http://natemat.pl/194755,wiesz-co-pis-przykrylo-decy
zja-o-emeryturach-dzis-przepchneli-tez-uzycie-obrony
-terytorialnej-przeciw-polakom?FB

2. Data: 2016-11-17 23:16:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2016 14:28:43 -0800 (PST), Lord Gender napisał(a):

> [...]
>
> http://natemat.pl/194755,wiesz-co-pis-przykrylo-decy
zja-o-emeryturach-dzis-przepchneli-tez-uzycie-obrony

Ty sobie debilu wpisz w gugiel hasełko "strzelano do górników w
Jastrzębiu", to będziesz wiedział, dlaczego PO dziś tak wyje przeciw WOT.

3. Data: 2016-11-18 00:14:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> Ty sobie debilu wpisz w gugiel hasełko "strzelano do górników w
> Jastrzębiu", to będziesz wiedział, dlaczego PO dziś tak wyje przeciw WOT.

http://m.niezalezna.pl/63869-zamieszki-przed-siedzib
a-jsw-policja-strzelala-do-gornikow

--
XL

4. Data: 2016-11-18 02:54:32

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Komuna z ostrej amunicji strzelała do ludzi, jak teraz ludzie bez badań
psychologiczych dostaną broń z ostrą amunicją, bandyci dostaną ostrą broń, a nie
gumową. Przecież wszyscy wiemy bolszewiki jaki system przywróciliście, gdzie w
żadanym państwie demokratycznym tylko dyktaturach, partia ma własne bojówki jak Nkwd,
SA, czy Zomo.

5. Data: 2016-11-18 17:25:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> [...]
> przywróciliście, gdzie w żadanym państwie demokratycznym tylko
> dyktaturach, partia ma własne bojówki jak Nkwd, SA, czy Zomo.

Tak, strzelała (post)komuna! 3 i 9 lutego 2015 w pod JSW w Jastrzębiu rząd
PO pod przewodnictwem Kopacz strzelał do górników z broni gładkolufowej,
tłumoku jeden!

--
XL

6. Data: 2016-11-18 23:38:33

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- pokaż cytowany tekst -
Tak, strzelała (post)komuna! 3 i 9 lutego 2015 w pod JSW w Jastrzębiu rząd
PO pod przewodnictwem Kopacz strzelał do górników z broni gładkolufowej,
tłumoku jeden!

Broń głatkolufowa to gumowe kule, nikt nie ginie, na postrach. A pis ustawą zezwala
na użycie broni ostrej, by ZABIJAC POLAKÓW

7. Data: 2016-11-19 00:36:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> [...]
>

> Broń głatkolufowa to gumowe kule, nikt nie ginie, na postrach. A pis
> ustawą zezwala na użycie broni ostrej, by ZABIJAC POLAKÓW

Ustawa będzie działać w OBRONIE polskiego narodu przeciwko takim zdrajcom
jak Komorowski, który podpisał ustawę o tym, że na jego wezwanie Niemcy
mogą wkroczyć do Polski zbrojnie i na miejscu bez pytania zabić każdego,
kogo on wskaże, albo kogo ONI sami uznają za "niebezpiecznego dla Hunii",
tępotłuku ty.
Dokładnie oznacza to, że mogą zabić ciebie, mnie, albo np dziennikarza,
który w lokalnej gazetce napisze, że Komor wskoczył w butach na stołek.
http://pikio.pl/ustawa-1066-niebezpieczna-dla-spolec
zenstwa/

Za tę ustawę Komorowski powinien... otrzymać od narodu odpowiedź i mam
nadzieję, że tak się szybko stanie.

--
XL

8. Data: 2016-11-19 15:16:26

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Nie ma w demokracji partia prywatnej armii, policja jak są brutalne zamieszki strzela
z gómowych kul. W dyktaturach dykatorzy mają prywatną armie jak Zomo, które bolszewik
Kaczyński ponownie wypuszcza na ulice w ustawie, z bronią ostrą i zezwala na
zabijanie polaków. Oddawna widomo że każda kurwa z pis to kurwa antypolska, to kurwa
zbrodnicza, to kurwa która chce zabijać i ty pakuj się jak każdy pisowieć bo dla was
gdzie chcecie mordować polaków w tym kraju już miejsca nie ma.

To najgorszy rok dla Polski od 27 lat.
Nienawiść buractwa do kultury
MAFIJNE PAŃSTWO PIS.
Utopia chaseł narodowych