Dzis mi smutno

1. Data: 2000-02-14 12:50:21

Temat: Dzis mi smutno
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest mi strasznie smutno. I nie wiem dlaczego. Rano mialam atak serca.
Z moja choroba moge miec zarowno zawal jak i zapasc. Ale z tym mozna zyc.
A teraz mi tak strasznie smutno. Az ryczec mi sie chce.

Marlena

1. Data: 2000-02-14 16:47:25

Temat: Re: Dzis mi smutno
Od: "Pink Floyd" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena napisał(a) w wiadomości: <888tmd$pmi$1@h1.uw.edu.pl>...
> [...]
>Z moja choroba moge miec zarowno zawal jak i zapasc. Ale z tym mozna zyc.
>A teraz mi tak strasznie smutno. Az ryczec mi sie chce.

czasami bywa i tak........

1. Data: 2000-02-14 18:15:02

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Z moja choroba moge miec zarowno zawal jak i zapasc. Ale z tym mozna zyc.
>A teraz mi tak strasznie smutno. Az ryczec mi sie chce.

to powazna sprawa....
Jesteśmy z Tobą i trzymamy kciuki, żebyś wróciła do zdrowia....
Trzymaj się twardo !!

Machalas

1. Data: 2000-02-14 18:23:48

Od: Kawul <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena wrote:

> Jest mi strasznie smutno. I nie wiem dlaczego. Rano mialam atak serca.
> Z moja choroba moge miec zarowno zawal jak i zapasc. Ale z tym mozna zyc.
> A teraz mi tak strasznie smutno. Az ryczec mi sie chce.

Ooo :-) to mamy ze soba cos wspolnego - dzis tak mnie zarwalo w mostku
ze az pojawily mi sie w oczach mroczki. Siedzialem przez blisko
trzydziesci minut jak nieudany eksperyment Frankensteina. Kolega nawet
chcial otworzyc okno ale nie zrozumialem dokladnie czy chce mnie dobic
wyrzucajac za burte czy tez chodzilo mu o pomoc.
Jednak nadal jeszcze wydaje mi sie ze jakis czas pozyje - jakos lataja
mi kolo nosa ekscesy mojego organizmu.
Wiec usmiechnij sie - bardzo mocno sie usmiechnij - bo kazdy oddech wart
jest tego by sie z niego cieszyc.
K.

1. Data: 2000-02-15 02:58:30

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Marlena <l...@b...org.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>Jest mi strasznie smutno. I nie wiem dlaczego. Rano mialam atak serca.
>Z moja choroba moge miec zarowno zawal jak i zapasc. Ale z tym mozna zyc.

Co do serca.. 10 lat temu m.in z tego powodu znalazlem sie w szpitalu.
Dodatkowe skurcze, rozkurcze, arytmia, powiekszona lewa komora i ogolnie
po badaniach jak sie okazalo cale cialo na zlom... zyc mi sie chcialo a
o malo nie..... dzis jest prawie, ze na odwrot - zdrow jak ryba :) a....
Mam nadzieje, ze i Ty sie wyleczysz i serduszko nie bedzie Ci juz nigdy
dokuczac. Czego Ci bardzo, bardzo zycze. Z calego mojego serca. Juz
zdrowego. :-)

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...I'm not afraid to die. I just don't want to be there when it happens.

1. Data: 2000-02-15 16:57:24

Od: "POOH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marlena <l...@b...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:888tmd$pmi$...@h...uw.edu.pl...
> Jest mi strasznie smutno. I nie wiem dlaczego. Rano mialam atak serca.
> Z moja choroba moge miec zarowno zawal jak i zapasc. Ale z tym mozna zyc.
> A teraz mi tak strasznie smutno. Az ryczec mi sie chce.

Szybkiego powrotu do zdrowia i uśmiechnij się - to najlepsze lekarstwo!

Pozdrawiam
POOH

1. Data: 2000-02-16 06:14:34

Od: "Bartosz Kaminski" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena <l...@b...org.pl> wrote in message
> [...]
> Z moja choroba moge miec zarowno zawal jak i zapasc. Ale z tym mozna zyc.
> A teraz mi tak strasznie smutno. Az ryczec mi sie chce.

Wiesz co kiedys zaobserwowalem (u siebie ofkors)?
Smutek to bardzo piekne uczucie. Zimne, ale czyste,
szlachetne (czystsze od szczescia!) niczym nadjeziorny
las zima :) To naprawde fascynujace! Od czasu, gdy to
odkrylem, juz NIGDY mi smutek nie przeszkadzal.
NAPRAWDE.

"Problem nie tkwi w smutku, ale w naszym do niego
podejsciu" (cytat wlasny- ale dzieki cudzyslowowi robi
wieksze wrazenie, nieprawdaz? :)

Bartosz Kaminski
r...@k...net.pl

piękne buśki
Re: ?
Re: Przejmować się czy nie-oto jest pytanie
Re: POBUTKA !!!
Wydawnictwo A