Dziura w scianie w piwnicy - czym zatkac ?

1. Data: 2014-08-02 15:21:37

Temat: Dziura w scianie w piwnicy - czym zatkac ?
Od: martusika <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wam. Maz wyjechał a ja zauwazyłam że pękneła mi ściana w piwnicy w
paru miejscach, jak zaczełam skrobać farbe bo odpadała. Zrobiła się
dziura i w niej piasek ... czym to zatkać ?? bo pomalować to mąż
pomaluje jak przyjedzie ale taka dziurki( wielkosci ok 10 cm, glebokosci
ze 3 cm ) mnie wkurzają.
Dzięki za wszelkie odp

2. Data: 2014-08-04 09:52:54

Temat: Re: Dziura w scianie w piwnicy - czym zatkac ?
Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2014-08-02 15:21, martusika wrote:
> [...]
> dziura i w niej piasek ... czym to zatkać ?? bo pomalować to mąż
> pomaluje jak przyjedzie ale taka dziurki( wielkosci ok 10 cm, glebokosci

A to z jakiej przyczyny te pęknięcia ?
Mrówki ?
Wypłucz piasek wodą pod ciśnieniem /szlaufem/
i po prostu zagipsuj gipsem lub zaklej klejem.
Użyj szpachelki.

panele solarne na działce
Jak oświetlić skutecznie facjatę?
Puszka instalacyjna okragla fi 140-150 mm do kamery CCTV
Czyszczenie retorty
Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie