Dziwna wizyta u ginegologa

1. Data: 2002-08-13 18:17:04

Temat: Dziwna wizyta u ginegologa
Od: "Marta" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybrałam się dziś do ginekologa na wizyte kontrolną i po receptę na nowe
opakowania Minuletu a spotkało mnie coś bardzo dziwnego.
Badania wypadły pomyślnie (jestem zdrowa), wyniki badań laboratoryjnych
bardzo dobre, Minulet biorę od dawna i czuję się z nim dobrze, wszystko OK,
a tu nagle lekarz wyskakuje z tekstem "zmieniamy tabletki na Regulon". Na
pytanie po co, skoro wszystko jest ok, odpowiedział: "żeby zmniejszyć
krwawienia miesiączkowe" (?????)
Na mój protest, że mam 3 dniowe raczej skąpe miesiączki, zaczął monolog o
tym, jaki to Regulon jest dobry i jako główny argument podawał, że jest w
nim wiecej estrogenów. (!??)
Ponadto wypisał mi lek, który (jak sie dowiedziałm w aptece) ma zmniejszyć
krwawienia, chodzi o Hemonigen. Zalecił mi brać go od 1 do 5 dnia
miesiączki.(??? - mam 3 dniowe).
Podczas wizyty dostałam jedno opakowanie Regulonu gratis, co razem z
wywodami na temat tego preparatu wyglądało na jakieś wystąpienie
akwizytora!!!
Żadnego z przepisanych środków oczywiście nie wykupiłam.

A tak na marginesie: Czy firma produkująca Regulon prowadzi ostatnio jakąś
ostrą kampanię reklamową wśród Was - ginekologów??
Czy po prostu mój ginekolog nagle zwariował??? :))

Pozdr. Marta

2. Data: 2002-08-13 18:20:04

Temat: Re: Dziwna wizyta u ginekologa
Od: "Marta" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wybrałam się dziś do ginekologa na wizyte kontrolną i
<ciach>

Oj, przepraszam, za te krzaki :(((

Marta

3. Data: 2002-08-13 19:13:35

Temat: Re: Dziwna wizyta u ginegologa
Od: "Ewka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak na marginesie: Czy firma produkująca Regulon prowadzi ostatnio jakąś
> ostrą kampanię reklamową wśród Was - ginekologów??
> Czy po prostu mój ginekolog nagle zwariował??? :))
>
> Pozdr. Marta

Kobieto, na jakim Ty świecie żyjesz? Myślisz, że reprezentanci medyczni firm
farmaceutycznych to w godzinach pracy muchy łapią?!

Mój znajomy z działu marketingu pewnej firmy farmaceutycznej mówi, że
niektórzy lekarze to już na maksa idą - dzwonią do firmy, dopraszają się o
gadżety - "bo ja już tyle i tyle recept na ten lek wypisałem". Rep medyczny
idzie do apteki, sprawdza, jeśli to prawda - lekarz dostaje skórzaną
teczuszkę. Najbardziej "płodni" w tym temacie lekarze mogą liczyć w tej
firmie na tygodniowe wakacje z osobą towarzyszącą w dobrym kurorcie nad
Bałtykiem. Bezpłatne próbki lekarskie, kalendarze i długopisy już nie
wystarczają.

Tylko żeby nie było, że uogólniam. Niestety tak się zdarza.
E.

4. Data: 2002-08-13 19:49:21

Od: "Marta" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewka" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kobieto, na jakim Ty świecie żyjesz? Myślisz, że reprezentanci medyczni
firm
> farmaceutycznych to w godzinach pracy muchy łapią?!

Tak własnie podejrzewałam :((( Cholerny konował
Dziwi mnie tylko ten zapisany Hemonigen....a niech go
Najbardziej wkurza mnie to, ze nie słuchał w ogole pacjenta (mnie) i
potraktował jak idiotke, ktorej mozna cos wcisnac :((
Mozna z takimi jakos walczyc???????

5. Data: 2002-08-13 21:44:07

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote:

ciach
> Mozna z takimi jakos walczyc???????

Zmienic.....
vlad

6. Data: 2002-08-13 21:48:40

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Najbardziej wkurza mnie to, ze nie słuchał w ogole pacjenta (mnie) i
> potraktował jak idiotke, ktorej mozna cos wcisnac :((

oczywiscie ze mozesz z tym walczyc...
bardzo prosta metoda...
idziesz do innego lekarza...
bez pacjenta lekarz jest nikim... zaden rep do niego nie przyjdzie :)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

7. Data: 2002-08-13 22:04:37

Od: "Dr" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich:)

Tego typu wizyty u lekarzy niestety bywaja zbyt czesto i co wazne pacjenci
nie powinni dopuszczac do tego aby im wciskano cos co nie jest potrzebne.
W tym przypadku jest to uzasadnione:
Jesli chodzi o Minulet: 1 tabl zawiera 0,075 mg gestodenu, 0,03 mg
etinyloestradiolu (Firma: Wyeth-Lederle), natomiast
Regulon: 0,15 mg dezogestrolu i 0,03 mg etinyloestradiolu (Firma: Richter
Gadeon)
Czyli Pan Dr chcial dwukrotnie zwiekszyc dawke przyjmowanych przez Pania
hormonow. Jest to co najmiej dziwne biorac pod uwage fakt, ze uwaza sie
obecnie, ze stosowanie lekow o mniejszej dawce hormonow daje te same efekty
i nie daje tyle objawow ubocznych.

Jest to szczegolnie przykre biorac pod uwage fakt ze sam jestem lekarzem. Na
Pani miejscu radze zmienic lekarza.

Pozdrawiam

Doc

Uzytkownik "vlad" <v...@p...com> napisal w wiadomosci

8. Data: 2002-08-14 03:07:32

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu twój lekarz walczy o tytuł "best prescribera" u producenta
leku.:-(

Rozwiązanie - zmień lekarza.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

9. Data: 2002-08-14 11:42:38

Od: "Marta" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr" <m...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Gadeon)
> Czyli Pan Dr chcial dwukrotnie zwiekszyc dawke przyjmowanych przez Pania

Niestety wciaz nie mam recepty na Minulet, tylko recepte na Regulon. W
obecnej chwili dodatkowo na wizyte prywatnie po prostu mnie nie stac :((
Z zwiazku z tym mam pytanie, brac ten Regulon czy liczyc na zrozumienie pani
z jednej z dwoch tutejszych aptek??
Jesli wezme Regulon to czego moge sie spodziwac. O estrogenach wiem tyle,
ze: obnizaja cisnienie tetnicze (rozluzniaja naczynia krw.), wplywaja na
dobre samopoczucie, obnizaja poziom 'zlego' cholesterolu itd itp czyli niby
same zalety, ale to tez one powoduja owulacje...(czy zatem Regulon ma
mniejsza skutecznosc??:)))... no i w koncu zasada "im mniej hormonow tym
lepiej"
Czy ktos uprzejmy moglby sie do tego ustosunkowac?

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi
Marta

10. Data: 2002-08-14 11:47:02

Od: "Marta" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki" wrote

> Rozwiązanie - zmień lekarza.

Ciezko, bo moge tylko na prywatnego :(((, ale dzieki ;))

Tak na marginesie, zobaczylam, ze duzo tu Mart - ja tutaj tylko w tej
sprawie - 'ginekologa akwizytora' :)

jakie sa objawy grzybicy stop?
Szukam dobrego homeopaty we Wroclawiu
Szukam dobrego laryngologa we Wroclawiu