Dziwna wydzielina z pochwy

1. Data: 2004-03-09 23:31:15

Temat: Dziwna wydzielina z pochwy
Od: "Bzyczek_db" <b...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Mam następujący problem. Ostatnio często boli mnie podbrzusze. Mam uczucie
jakbym miała miesiączkę (a spodziewam się jej dopiero 12 marca). Ból jest
krótkotrwały ale bardzo silny. Zdarza się raz dwa razy dziennie. Zawsze po
takim napadzie "wypływa" ze mnie dziwaczny śluz. Ciemno brązowy,
nieprzyjemnie pachnący. Jak się lekko rozetrze to coś na palcach, to widać
takie małe jasne płateczki. Martwię się, bo nie wiem co to jest a spotyka
mnie to po raz pierwszy. Jeżeli ktokolwiek mógłby mi powiedzieć co to jest,
byłabym bardzo wdzięczna.

2. Data: 2004-03-09 23:37:03

Temat: Re: Dziwna wydzielina z pochwy
Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do lekarza jak najszybciej.

pzdr
LN

3. Data: 2004-03-10 15:15:21

Od: "Gocha" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bzyczek_db" <b...@b...vectranet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takie małe jasne płateczki. Martwię się, bo nie wiem co to jest a spotyka
> mnie to po raz pierwszy. Jeżeli ktokolwiek mógłby mi powiedzieć co to

Cokolwiek ktoś Ci powie zasuwaj do lekarza!!!
Pozadrawiam, Gocha.

Problem! Pomozcie!!!
chinina
cytologia III grupa + dysplazja