Dziwne krostki :)

1. Data: 2003-02-11 01:15:19

Temat: Dziwne krostki :)
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Na wstepie powiem,ze i tak pojde do lekarza na dniach (powinienem
wczesniej,wiem).

Niedlugo minie miesiac odkad mam na podbrzuszu dziwne krostki. Wyskoczyly mi
zaraz po odbytym stosunku z moja partnerka (jej odrastajace wloski lonowe
ocieraly sie po moim spoconym ciele) :)

Czesto mi takie krostki wyskakiwaly ale w odroznieniu od tych, znikaly po
max 7 dniach. Krostki sprawiaja wrazenie tlustych i wypelnionych bialym
plynem. W srodku (po rozdrapaniu) maja jakas mala,biala grudke.

Probowalem je traktowac mascia (detromecyna) ale sa uparte :)
Krostki nie swedza, nie smierdza i po prostu sa irytujace :/

Ps. Tak przed snem sobie to napisalem aby miec ew. koszmary lub spac
spokojnie ;)
Ps2. Mi to wyglada na jakies chorobsko, bo zaburzeniem wchlaniania tego
raczej nie mozna nazwac..
Ps3. Moja partnerka nie ma takich krostek i prawdopodobnie jest zdrowa
(teraz oboje mamy watpliwosci co do naszego zdrowia ;).

--
* i tak koniec jest metr pod ziemia * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

2. Data: 2003-02-14 20:42:17

Temat: Re: Dziwne krostki :)
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Feb 2003 01:15:19 +0000 (UTC), Papik napisał/napisała:
> Na wstepie powiem,ze i tak pojde do lekarza na dniach (powinienem
> wczesniej,wiem).

No to polazlem :)

> Niedlugo minie miesiac odkad mam na podbrzuszu dziwne krostki. Wyskoczyly mi
> zaraz po odbytym stosunku z moja partnerka (jej odrastajace wloski lonowe
> ocieraly sie po moim spoconym ciele) :)

http://strony.wp.pl/wp/dermart/foto/foto_molusc.htm
Tak toto wygladalo, tylko u mnie najwieksze krostki byly wielkosci tej
najmniejszej na fotce :D

> Czesto mi takie krostki wyskakiwaly ale w odroznieniu od tych, znikaly po
> max 7 dniach. Krostki sprawiaja wrazenie tlustych i wypelnionych bialym
> plynem. W srodku (po rozdrapaniu) maja jakas mala,biala grudke.

No jak na zdjeci i po lyzeczkowaniu/wydlubywaniu przez lekarza :)

W zasadzie w necie znalazlem tyle:
"jest mięczak zakaźny. Jest to nowotwór łagodny o podłożu wirusowym, który
przeważnie pojawia się na tułowiu, nogach i narządach płciowych. Przy
drapaniu szybko się rozmnaża . Leczy się go płynnym azotem lub wyłuskuje."

Reasumujac:
Molluscum Contagiosum - mieczak zakazny, przypadkow/rok = 3,4 (wg. lekarza -
TYLKO u niego)
dlatego zlecialo sie do pokoju "stado" doktorek aby mnie podziwiac :>
Generalnie warto czasem z krostkami sie przejsc do specjalisty ;)

Ps. Wyluskal mi to przy pomocy igly (naklul) i szpatulki 9zlamanej na pol)
:)
Ps2. NIe patrzcie na orto :P

3. Data: 2003-02-15 21:37:38

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-02-16 10:11:02

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Feb 2003 22:37:38 +0100, a...@p...onet.pl napisał/napisała:

Cizus, znalezc w mym poscie Twoja odpowiedz graniczylo z cudem :/

> ppowstawania tego?

W zasadzie nie ma przyczyny, w moim wieku (prawie 27latek) - seks i obnizona
odpornosc organizmu. Dzieciaki w piaskownicy moga to zlapac :) Niewiele
mozna znalezc w necie na ten temat (poza tym co wkleilem) :)
Dziwnie to wyglada ale niejest upierdliwe i jeszcze nie znalazlem aby mialo
jakies konsekwencje zdrowotne :/

--
* i tak koniec jest metr pod ziemia * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

Filowirusy i szczepy
grzybica penisa :(
Szpitale Prywatne KORVITA S.A. w Poznaniu
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
Pomocy - białaczka - gdzie się zwrócić o wyszukanie dawcy w zasobach(bankach) światowych?