Dziwne zaburzenie widzenia.

1. Data: 2009-03-17 13:51:02

Temat: Dziwne zaburzenie widzenia.
Od: Ernest <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj przez kilka sekund miałem taki przypadek jakby zchodził mi się
obraz do środka przed oczami, taki zamazany ciemnymi liniami poziomymi.
Akurat patrzyłem w monitor. Trochę pociemniało mi w oczach i nie mogłem
złapać normalnego widoku, mięśnie bicepsów trochę jakby
łaskotały/mrowiały. Bardzo dziwne to i trudne do opisania ale może ktoś
coś napisze? Zdarzyło mi się to pierwszy raz, chociaż czasami podczas
czytania książki jakby zciągało mi bardzo bardzo lekko wzrok na bok.
Wystarczy poruszanie głową i jest ok.

E.

2. Data: 2009-03-17 13:52:26

Temat: Re: Dziwne zaburzenie widzenia.
Od: Ernest <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ernest pisze:
> [...]
> coś napisze? Zdarzyło mi się to pierwszy raz, chociaż czasami podczas
> czytania książki jakby zciągało mi bardzo bardzo lekko wzrok na bok.

Aha i jeszcze w trakcie takie drżenie/bzyczenie w głowie.

E.

3. Data: 2009-03-17 19:08:55

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Mar, 14:52, Ernest wrote:
> [...]
> Aha i jeszcze w trakcie takie drżenie/bzyczenie w głowie.

A sprawdzałeś jakie miałeś ciśnienie krwi w tym czasie?

--
Pozdrawiam :)
JM

4. Data: 2009-03-17 19:39:48

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ernest pisze:

> Aha i jeszcze w trakcie takie drżenie/bzyczenie w głowie.

Okupujący nas skrycie ufole musieli akurat synchronizować nadajnik
skroniowy. Zakłócenia powstały, rzadkie zjawisko. Dziwne, że to
świadomie zauważyłeś, lucky you ;) Według procedur to zwykle robią to w
nocy gdy człowiek nie jest przytomny, po to żeby nie niepokoić
niepotrzebnie.

;)
P.S.
do neurologa sie wybierz jeżeli objawy sie będą powtarzać

STranger

5. Data: 2009-03-17 22:08:34

Od: Ernest <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka pisze:

> A sprawdzałeś jakie miałeś ciśnienie krwi w tym czasie?

> [...]
Raczej dobre, nie miewam wyżej niż 130/90 w bardzo silnym stresie,
normalnie 115-120/75-85 . Tętno mi skoczyło ale to z wrażenia i strachu
chyba. Dzisiaj byłem dość nie wyspany, czy to z tego powodu mogło sie
zdarzyć?

E.

6. Data: 2009-03-19 18:21:02

Od: "agusia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ;)
> P.S.
> do neurologa sie wybierz jeżeli objawy sie będą powtarzać

A neurolog skieruje na konsultacje do okulisty (tak było w moim przypadku )
i później podejmie decyzję co to jest.

7. Data: 2009-03-20 08:23:42

Od: "joanna" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ernest" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Akurat patrzyłem w monitor. Trochę pociemniało mi w oczach i nie mogłem
> złapać normalnego widoku, mięśnie bicepsów trochę jakby

A może bierzesz jakieś leki na serce?

8. Data: 2009-03-20 10:37:04

Od: Ernest <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

joanna pisze:

> Użytkownik "Ernest" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> A może bierzesz jakieś leki na serce?

Żadnych leków nie biorę.

E.

9. Data: 2009-04-03 18:15:42

Od: Piotr <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

joanna pisze:

> Użytkownik "Ernest" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> A może bierzesz jakieś leki na serce?
najprawdopodobniej zmiany w odcinku szyjnym kręgosłupa - zaburzenia
ukrwienia z tętnic kręgowych przy przymusowej pozycji głowy przed monitorem
- bez lekarza się nie obędzie

domowe sposoby na zapalenie korzonków
Ataki nerwicy lękowej w ciąży.
Obliczanie dziennego zapotrzebowania kalorycznego
Dobry chirurg stomatolog w Warszawie na NFZ?
Klinika leczenia nerwic w warszawie na Sobieskiego