E.celebritii

181. Data: 2017-05-10 10:38:18

Temat: Re: E.celebritii
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Zwłaszcza, że pieczywa nie kupuję ;)

Tam jest dużo belek - nad wszystkim. Więc tylko patrz uważnie.

182. Data: 2017-05-10 11:19:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.05.2017 o 15:24, Animka pisze:

> Ty robilaś badania?

Badanie, czy nie ma _świeżego_ zarażenia toksoplazmozą przed zajściem w
ciążę, niby profilaktycznie, jest bez sensu, ponieważ do takiego
zarażenia może dojść w każdej chwili, jeśli kobieta nie ma odpowiednich
przeciwciał. No, chyba że zajdzie się w ciążę od razu po badaniu albo
będzie się takie badanie np. co miesiąc powtarzać. Ale to zakrawałoby na
paranoję. Lepiej sprawdzić, czy ma się przeciwciała i unikać zagrożenia,
planując ciążę.
Analogicznie - żadna kobieta nie bada przed zajściem w ciążę, czy akurat
nie ma np. różyczki. Bada co najwyżej, czy ma przeciwciała
odpornościowe. Jeśli ich nie ma, to minimalizuje prawdopodobieństwo
zarażenia się różyczką. NB Minimalizować ryzyko zarażenia warto zawsze
przy planowaniu ciąży, nawet gdy się ma odporność, dmuchając na zimne.
Natomiast już w trakcie ciąży badanie tokso jest celowe i obowiązkowe,
od kilkunastu lat przynajmniej. W czasach ciąż Iksi pewnie jeszcze tego
nie było.

Ewa

183. Data: 2017-05-10 11:32:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 09:25, krys pisze:
> Popatrz w lustro i poużalaj się nad kobietą, którą widzisz.

Już i tak gada baba do obrazu.

Ewa

184. Data: 2017-05-10 11:37:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 11:32, FEniks pisze:

> Już i tak gada baba do obrazu.

I zwykle kończy się to efektem lustra.

Ewa

185. Data: 2017-05-10 11:53:59

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Fałszywe? Jak najbardziej nie.

Jasne, normalnie ociakasz miloscią na kazdym kroku, to widać.
Komentarz co do "sprawiania sobie dziecka w tym wieku" pewnie też nie miał
miejsca.

> Nie wyobrażam sobie, jak można posądzać kogokolwiek o fałszywe gratulacje
> z okazji urodzin dziecka - to tak, jakby posądzać o złe uroki w stronę
> maleńkiej, niewinnej istoty.

Jak się jedzie po kimś jak po burej suce na każdym kroku (chociaż wiadomo,
że kobieta w ciąży może miec odpały i warto wiedzieć, kiedy przemilczeć), a
potem się gratuluje, to oczywiście nie jest fałsz. Tak jak kot na kuchennym
blacie jest higieniczny.

> Tak więc dobrze, że to napisałaś - Twoja trzewność wylazła czarno na
> białym.

Ja Ewie nie gratulowałam, ani tym bardziej nie wyrażałam swojej opinii o
tym, co może oznaczać urodzenie dziecka w jakimkolwiek wieku, w
przeciwieństwie do ciebie.
Jak tam twoja trzewność?

> Ba.

No to ci pa.

Pozdrawiam
J.

www.kontestacja.com

186. Data: 2017-05-10 11:56:48

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Już i tak gada baba do obrazu.

Właśnie pora skończyć dokarmianie wybujałego ego tej pani.
Bo jak spadnie z poziomu ego na poziom intelektu, gotowa się zabić.

J.

www.kontestacja.com

187. Data: 2017-05-10 11:58:00

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Tam jest dużo belek - nad wszystkim. Więc tylko patrz uważnie.

A jak tam mleko od Pani Baby, belki w oborze odkażone?

J.

www.kontestacja.com

188. Data: 2017-05-10 12:11:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 11:53, krys pisze:
> Jak się jedzie po kimś jak po burej suce na każdym kroku (chociaż
> wiadomo,
> że kobieta w ciąży może miec odpały i warto wiedzieć, kiedy przemilczeć)

E tam, to jakiś stereotyp. Odpały się zdarzają i w ciąży, i bez niej.
Każdemu.

> , ani tym bardziej nie wyrażałam swojej opinii o
> tym, co może oznaczać urodzenie dziecka w jakimkolwiek wieku

Szczerze mówiąc - nie czuję większej różnicy z ciążą przed kilkunastu laty.
A teraz to nawet plecy od noszenia dziecka bolą tak samo. ;)

Ewa

189. Data: 2017-05-10 12:25:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 11:53, krys pisze:

> Jak się jedzie po kimś jak po burej suce na każdym kroku

E tam, tylko wypluwa swoje kompleksy.

Ewa

190. Data: 2017-05-10 12:30:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 11:56, krys pisze:

> Właśnie pora skończyć dokarmianie wybujałego ego tej pani.

Szczyt okrucieństwa - zagłodzić ego w kuchni.

Ewa

Zaklęte rewiry.
noze kuchenne
Posolę sobie :-D