E viva Espa?a!

11. Data: 2018-02-23 14:01:33

Temat: Re: [OT] Re: E viva Espa?a!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Nie każdy, tylko chamidło.

> Tępe prostaki, które dzięki PRL wypełzły z wioch zabitych dechami, nie
> pozbędą się przecież swego chamstwa wyssanego z mlekiem matki. Mają to w
> genach i przekazują następnym pokoleniom. Do tego dochodzi nieuctwo
> (punkty za pochodzenie) i mamy pełny obraz przemian ustrojowych po
> zakończeniu II wojny światowej.
> Nie od parady mamy powiedzenie, że chama z wiochy da się wyrwać, ale
> wiochę z chama już niekoniecznie.

Cenna samokrytyka!

--
XL

12. Data: 2018-02-23 14:38:43

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.02.2018 o 13:31, Akarm pisze:

> [...]
> zakończeniu II wojny światowej.
> Nie od parady mamy powiedzenie, że chama z wiochy da się wyrwać, ale

Z tym PRL-em bym nie przesadzał. Gdy się rozglądam wokół na pokolenie,
które nawet się nie urodziło w PRL-u, to widzę, że chamstwo jest jakby
większe.
W tamtych czasach nie spotykało się, żeby młodziak siedział w tramwaju a
staruszka stała obok.
Teraz jest to jakby normalne, wszak on (młodziak) płaci za bilet to ma
prawo siedzieć.
Generalnie był większy szacunek dla starszych. Teraz młody wie wszystko
lepiej, tzn. tak mu się wydaje. Bo jak widzę takich w pracy czy
gdziekolwiek, to coraz większe debilizmy widuję.
Myślę, że u XL-ki występuje buractwo wtórne:)

Ale generalnie lubię ją :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

13. Data: 2018-02-23 16:01:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Myślę, że u XL-ki występuje buractwo wtórne:)

Buraki zawsze tak o mnie myślą.

> Ale generalnie lubię ją :)

Wszyscy mnie lubią. Bez ale.
I to ich najbardziej wkurza.

--
XL

14. Data: 2018-02-23 16:32:21

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.02.2018 o 16:01, XL pisze:

> Buraki zawsze tak o mnie myślą.

> Wszyscy mnie lubią. Bez ale.
> I to ich najbardziej wkurza.

...i bądź tu miłym. Ech...

15. Data: 2018-02-23 17:37:39

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-23 o 14:38, Wiesiaczek pisze:

> Z tym PRL-em bym nie przesadzał. Gdy się rozglądam wokół na pokolenie,
> które nawet się nie urodziło w PRL-u, to widzę, że chamstwo jest jakby
> większe.

Przecież ja o tym pisałem. Chamy w PRL zaliczyły ogromny skok
cywilizacyjny, ale to przecież nie przekłada się na kindersztubę. Chamy
mnożą się teraz w miastach, swoje chamstwo w genach przekazują i rosną
kolejne pokolenia chamów.

> [...]
> lepiej, tzn. tak mu się wydaje. Bo jak widzę takich w pracy czy
> gdziekolwiek, to coraz większe debilizmy widuję.

To efekt uwolnienia meldunków w Warszawie.
Element napływowy powiela wzorce wyniesione z domu...

> Myślę, że u XL-ki występuje buractwo wtórne:)

Nie ma czegoś takiego, jak buractwo wtórne.
Tępe, bezrozumne chamidło nigdy nie mogło być niczym innym. Zawsze i od
pokoleń było tępym, bezrozumnym chamidłem.

> Ale generalnie lubię ją :)

A ja zdecydowanie nie.
Mogłem się pośmiać z czyścioszki biorącej kąpiel przed wejściem do
wanny, której kot czynnie uczestniczy w przygotowywaniu posiłków bo jego
odchody są sterylne, ale już jej chamstwa nie toleruję. A zasrywania
usenetu całkowicie ją pogrzebało.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

16. Data: 2018-02-23 20:33:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> ...i bądź tu miłym. Ech...

Paru ,,kurw" Ci brakło do miłości.

--
XL

17. Data: 2018-02-23 20:42:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> [...]
> wanny, której kot czynnie uczestniczy w przygotowywaniu posiłków bo jego
> odchody są sterylne, ale już jej chamstwa nie toleruję. A zasrywania

Usenet to nie jest twoja prywatna wioska, ale twoj komputer już tak - nie
czytaj. Inni czytają.

--
XL

18. Data: 2018-02-24 09:32:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Mogłem się pośmiać z czyścioszki biorącej kąpiel

Myjącej się wstępnie w wannie prysznicem.

> przed wejściem

Przed napuszczeniem wody.

> do
> wanny,

Każdy brudas się z tego śmieje.
Brudasy po prostu lubią pławić się we własnym brudzie.
Myślą wtedy, że to kąpiel i że są potem umyci.
--
XL

Re: FREE CLASSIFIEDS
,,MY używamy PRAWDZIWEGO!"
La vera Italia!
Karczochy - czy korzenie łopianu będa lepsze ??
Syrop na kaszel i nie tylko..