"Edukacja" :-(

1. Data: 2017-06-12 08:18:22

Temat: "Edukacja" :-(
Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://reporters.pl/7879/zgnilizna-zobacz-co-robia-
8-letniemu-chlopcu-foto-wideo/amp/

jeszcze ze 20 lat temu prasa pisząc o młodym człowieku liczyłaby,
że wyrośnie na dobrego człowieka, ojca, lekarza, architekta dziś
liczy na to że: "Może jednak zostanie gejem w przyszłości, kto wie?" -
pisze z nadzieją kanadyjski portal, który zachwyca się chłopcem."
a przecież do pewnego wieku, dziecko jest jak plastelina, ba,
otoczenie potrafi zmienić nawet starego.

btw, Piotrek, czy to jest prawdziwa wolność? czy chciałbyś żeby twoje
dziedziczki tak edukowano? pytam, bo jestem w zupełności pewna że
glob by chciał a każdym razie nie miałby nic przeciwko.

2. Data: 2017-06-12 08:53:47

Temat: Re: "Edukacja" :-(
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:
> [...]
> dziedziczki tak edukowano? pytam, bo jestem w zupełności pewna że
> glob by chciał a każdym razie nie miałby nic przeciwko.

Ciekawe, że im nie odebrali tego dziecka.

3. Data: 2017-06-12 09:08:44

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 08:53, Ikselka pisze:
8-letniemu-chlopcu-foto-wideo/amp/

> Ciekawe, że im nie odebrali tego dziecka.

widać mają _ciche poparcie_ kogoś ważnego :-)

---
Avast.

4. Data: 2017-06-12 09:25:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:
8-letniemu-chlopcu-foto-wideo/amp/

> widać mają _ciche poparcie_ kogoś ważnego :-)

Jak sobie Amerykanie pościelą, tak się wyśpią. Podobnie jak w Europie, tak
i tam ludziom się we łbach pop...ło z dobrobytu, już nie wiedzą co ze sobą
robić ani co jest ważne - ale jest stare powiedzenie, ukształtowane od
wieków na czasy degrengolady: "Przyjdzie wojna i wyrówna".
Wszystko się natychmiast w główkach poukłada.

5. Data: 2017-06-12 10:22:19

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> btw, Piotrek, czy to jest prawdziwa wolność? czy chciałbyś żeby twoje
> dziedziczki tak edukowano? pytam, bo jestem w zupełności pewna że
> glob by chciał a każdym razie nie miałby nic przeciwko.

Straszne, zeby dzieci zmuszac do tego, zeby staly sie homoseksualne. Ale
gorzej jest gdy sie w to wierzy. A gdyby jednak, to bicie, glodzenie,
razenie pradem i obozy koncentracyjne. ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

6. Data: 2017-06-12 10:28:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 08:18, Aiua40 pisze:

> [...]
> otoczenie potrafi zmienić nawet starego.
>
> btw, Piotrek, czy to jest prawdziwa wolność?

Że można pisać tendencyjne artykuły?

> czy chciałbyś żeby twoje
> dziedziczki tak edukowano?

Nie jestem przekonany, że to jest lepsze od nauki "patriotyzmu"
gloryfikującego wojny i "żołnierzy wyklętych" oraz prania mózgu przez
religiantów.
Belka w oku.

Pokazywanie wyjątkowego przypadku i przeciwstawianie go patologicznej,
systemowej i powszechnej nauce np. religii w szkołach, to zwykła
manipulacja.

> pytam, bo jestem w zupełności pewna że
> glob by chciał a każdym razie nie miałby nic przeciwko.

Pytasz mnie, bo glob by chciał żebyś mnie o to zapytała? (*)
Gdyby chciał, to chyba by sam zapytał? Czy nie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

(*) Tak, wiem o co ci chodziło, ale zdziwił mnie twój konstrukt myślowy,
że musisz globem motywować swoje pytania do mnie...

7. Data: 2017-06-12 12:23:44

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 10:22, silvio balconetti pisze:

> Straszne, zeby dzieci zmuszac do tego, zeby staly sie homoseksualne.

zmuszać pewnie by się nie dało bo odruch były przeciwny do zamierzonego.
jeśli jednak podaje się coś dziecku w formie dobrej zabawy i czegoś
normalnego/naturalnego to wynik będzie niemal pewny.

> Ale
> gorzej jest gdy sie w to wierzy.

bo?

> A gdyby jednak, to bicie, glodzenie,
> razenie pradem i obozy koncentracyjne. ;-)

nie rozumiem, możesz jaśniej? :-)

---
Avast.

8. Data: 2017-06-12 12:44:03

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 10:28, Kviat pisze:

> Że można pisać tendencyjne artykuły?

to zależy kto czyta, ja jestem apolityczna więc patrzę z czysto
społecznego punktu widzenia.

> Nie jestem przekonany, że to jest lepsze od nauki "patriotyzmu"
(ciach)

no to nie mam do ciebie więcej pytań :-)

> Belka w oku.

w ciachniętym kontekście, to nie do mnie i nie ze mną.... :-)

> Pokazywanie wyjątkowego przypadku i przeciwstawianie go patologicznej,
> systemowej i powszechnej nauce np. religii w szkołach, to zwykła
> manipulacja.

ja też nie jestem za tym żeby religii uczono w szkołach i wolałabym żeby
w takich miejscach jak szkoła, szpital, urząd itp. nie wisiały krzyże
ale nie uraża to jakoś specjalnie moich odmiennych uczuć religijnych
głównie z tego powodu że wiem w jakim kraju żyję (katolickim) i się
psychicznie dostroiłam. :-)

> Pytasz mnie, bo glob by chciał żebyś mnie o to zapytała? (*)
> Gdyby chciał, to chyba by sam zapytał? Czy nie?

pytam bo zdaje się, zgadzasz się z jego poglądami (*)

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

dziękuję, raz lepiej raz gorzej :-)

> (*) Tak, wiem o co ci chodziło, ale zdziwił mnie twój konstrukt myślowy,
> że musisz globem motywować swoje pytania do mnie...

(*) co mnie uwiera niemożebnie(tak, żeby być całkowicie szczerą) :-)

---
Avast.

9. Data: 2017-06-12 13:26:26

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.06.2017 um 12:23 schrieb Aiua40:

> [...]
> jeśli jednak podaje się coś dziecku w formie dobrej zabawy i czegoś
> normalnego/naturalnego to wynik będzie niemal pewny.

W ojczyznie Iwana P.Pawlowa:
reporters.pl/7226/bicie-glodzenie-razenie-pradem-obo
zy-koncentracyjne-dla-gejow-w-rosji-foto/
a jego rodak Trofim D.Lysenko uwazal, ze organizmy zywe sa
nieograniczenie plastyczne pod wplywem zmian srodowiskowych.
Lysenkizm za sprawa Stalina stal sie obowiazujaca doktryna w naukach
biologicznych. :-)

10. Data: 2017-06-12 13:34:30

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aiua40" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> jeśli jednak podaje się coś dziecku w formie dobrej zabawy i czegoś
> normalnego/naturalnego to wynik będzie niemal pewny.

To tak zwane "reductio ad Hitlerum". Czyli: jak brakuje argumentów, to
przyrównać dyskutanta do hitlerowców. Stary numer internetowy.

--
Chiron

Polish police forcibly remove anti-Kaczynski protesters
Lewactwo w wersji afro.
Za wolność waszą i naszą.
Nobla mu!
Owsiak zaprasza!