Egozrcyzmy to tortury

1. Data: 2018-09-19 21:40:02

Temat: Egozrcyzmy to tortury
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Po tym jak księża zabili dziewczynę podczas egzorcyzmów w Niemczech taki proceder
jest tam zakazany. Na podstawie tych wydarzeń nakręcono egzorcystę, ale to nie ksiądz
wyskoczył z okna tylko torturowana dziewczyna. Egzorcyzmy w prawie są uznane za
torturowanie, bo nie ma żadnych racjonalnych przesłanek, aby chłostać ludzi, czy ich
wiązać, czy głodzić itd, a czynności te to pastwienie się nad człowiekiem. Wy tu
wojujecie z pedofilią a w lochach kleru odbywa się notoryczne torturowanie ludzi i to
musi być karane. Psychologicznie można to zrozumieć, bo wstrzemięźliwość kalibruje
psychikę w sadomaso, po prostu seks nigdy nie znika przyjmuje inne formy i tym samym
księża ralizują sie na młodych dziewczynach podczas egzorcyzmów. Wszystko by było
dobrze gdyby obie strony wyrażały zgodę na takie zabawy, ale w tym przypadku mamy
zboczenie, bo ofiary są manipulowane, wmawia im się brednie aby pod ich podszewką
zrealizować swój brudny seks, tym samym przymus i przemoc tego procederu to jest
kochani kodeks karny. Tym samym musimy walczyć aby jak ich kolegów pedofili
egzorcystów rownież posadzić, ale tak niska jest świadomośc że do ludzi w tym kraju
mało co dociera, że kler torturuje ludzi, a tego nie wolno.

2. Data: 2018-09-19 22:41:23

Temat: Re: Egozrcyzmy to tortury
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/09/2018 o 20:40, Lord Gender pisze:
> [...]
mam wrazenie, ze cie znam

--
gazebo

3. Data: 2018-09-19 22:55:44

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 19/09/2018 o 20:40, Lord Gender pisze:
> [...]
mam wrazenie, ze cie znam

--

No kiedyś pisałem jako Glob, teraz siedzę głównie na FB, bo tam są obrazki ?
Zajrzałem na chwilę.

4. Data: 2018-09-21 20:48:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/09/2018 o 21:55, Lord Gender pisze:
> [...]
>

> --
>
> No kiedyś pisałem jako Glob, teraz siedzę głównie na FB, bo tam są obrazki ?

obrazki dobra rzecz, takie z chusteczka na przyklad :-]

--
gazebo

Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?
Kto tu jest zły?
Para Prezydencka w USA.
Jest postęp.
Duma narodowa