Eko Domek W-wa

1. Data: 2004-05-11 07:08:58

Temat: Eko Domek W-wa
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś chce otrzymać prawie za darmo sadzonki drzewek, to jest na to
prosty sposób. Koło Ikei (Marki) znajduje się mały kolorowy domek.
Można tam oddawać makulaturę, szkło i butelki PET gromadząc punkty. Za
50 punktów można otrzymać zabawkę z Ikei, za 60 pkt kawę+ciastko w
resteruacji Ikea a za 70 sadzonkę drzewa. Wybór gatunków tych drzew nie
jest chyba zbyt bogaty, ale dostaje sie je prawie za darmo, przy okazji
dbając o środowisko naturalne.

Pozdrawiam
Bea

2. Data: 2004-05-11 14:29:17

Temat: Re: Eko Domek W-wa
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Mateuszczyk napisał:
> [...]
> resteruacji Ikea a za 70 sadzonkę drzewa. Wybór gatunków tych drzew nie
> jest chyba zbyt bogaty, ale dostaje sie je prawie za darmo, przy okazji

Podoba mi się ten pomysł, szczególnie jeśi chodzi o butelki PET.
Tak z ciekawości, ile trzeba ich oddać na jedno drzewko?

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2004-05-11 20:46:55

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:
> [...]
>
> Podoba mi się ten pomysł, szczególnie jeśi chodzi o butelki PET.
> Tak z ciekawości, ile trzeba ich oddać na jedno drzewko?

Dość sporo, bo około 200. Ja jeszcze nie uzbierałam tyle. Mieszkam
niedaleko, więc jak robię zakupy w Realu to podrzucam tam trochę "odpadów".
Pozdrawiam
Bea

szczepionka na ratowanie kasztanowca
Czy jakas odmiana jasnoty ma zolte kwiaty?
Nawóz z pokrzyw
Eh ta krzywaczka ...
tomatillo