Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)

11. Data: 2019-12-28 02:20:28

Temat: Re: Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Władze umysłowe tego pana opuściły.
Raczej odwrotnie, to ksiądz Jędraszewski odszedł od Umysłu
---
Obaj macie mysli. Swoje li tez czyjes czyli bynajmniej aobiektywne.
OPiniami pieklo wybruKOwano. Czyli jest tam slisko. Uwaga! ;P

12. Data: 2019-12-29 17:57:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.12.2019 o 00:30, m...@g...com pisze:
> Tylko że to nie kwestia sądu, tylko faktów. Przecież nikt za niego tych
> głupot nie opowiada.
> ---
> Nikt za ciebie tego co oPOwiada nie uznaje za gluPOty

Żyjesz w alternatywnej rzeczywistości. Wszyscy normalni wiedzą, że to
głupoty i o tym piszą i mówią. Oczywiście ty jak zwykle udajesz, że o
tym nie wiesz.
Ja wiem, że religiantom takim jak ty podoba się ten śmietnik w jego
głowie (nie tylko ten śmietnik), bo mają taki sam, ale to nie oznacza,
że głupoty przestają być głupotami.

> chyba ze jednak POwtarzasz opinie [bo to nie sa fakty
> tylko czyjes widzimisie zwane eufemistycznie opiniami]

To nie są opinie. To są fakty. On rzeczywiście te głupoty powiedział.
Możesz to sprawdzić samodzielnie.

> PO innych...glupcach, skoro ty mozesz to i inni takich
> epitetow rownoprawnie na zasadzie wzajemnosci moga uzyc

Przecież to nie ja opowiadam te głupoty, tylko on. To o co ci chodzi?

> Czy jednak nie moga bo masz [ktos ma] takie widzimisie? ;P

Oczywiście, że mogą. Pod warunkiem, że zacznę opowiadać takie głupoty
jak on.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2019-12-30 00:11:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tak, masz racje: zyjesz w alternatywnej rzeczywistości ;P
Najblizszy adres to Alternatywy4 ;)

14. Data: 2019-12-30 15:42:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 grudnia 2019 02:20:29 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
> Obaj macie mysli. Swoje li tez czyjes czyli bynajmniej aobiektywne.
> OPiniami pieklo wybruKOwano. Czyli jest tam slisko. Uwaga! ;P

O.K. boomer!

15. Data: 2020-01-05 23:34:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

O.K. boomer!
---
No i POzamiatane ;P

16. Data: 2020-01-05 23:46:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

"Mówisz "OK Boomer"? To może być dyskryminacja ze względu na wiek" ;P
za bezprawnik.pl
https://bezprawnik.pl/ok-boomer/

17. Data: 2020-01-06 03:10:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 stycznia 2020 23:46:05 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:
> "Mówisz "OK Boomer"? To może być dyskryminacja ze względu na wiek" ;P
> za bezprawnik.pl
> https://bezprawnik.pl/ok-boomer/

Tylko że to jest adekwatne. Paru konserwatystów sobie ustaliło, jak wszystkie rzeczy
mają wyglądać i przez setki lat prowadzą to kulawo, im dłużej, tym dochodzi do
większych zniszczeń, a jak młodzi chcieliby zorganizować swoje życie po swojemu, to
jareccy mówią: nielzia, bo tak robiłem ja, mój tatku, babku, ciotku i pradziadku. I
ja jeszcze rozumiem takich starych wkurzonych, jak ktoś zamiata przed nimi kałachem,
bo to akurat bolszewizm, ale generacja Greci żadną morderczą bronią przed starszymi
nie wymachuje. Tylko mówi: przechlaliście naszą kasę, a zostawiliście nam tylko
długi, podatki i zniszczenia naturalne. Stawia się przed millenialsami więcej wymagań
spowodowanych własnym marnotrawstwem jak przed boomerami i żąda sprostania w tym
samym tempie, to ja się też nie dziwię, że chcą położyć koniec temu babci sraniu ;)

18. Data: 2020-01-06 10:22:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
G. a nie adekwatne. Grete oraz odciecie mlodych POkolen od starszych promuja te same
lewackie sily ktore doprowadzily do najwiekszych zniszczen i dlugow zeszlego i
wczesniejszych wiekow. Narracja nie tyle anykonserwatywna co antychrzescijanska
obliczona jest na jeszcze wieksze zniszczenia w imie dystopii NWO.
Jak wam zarcia zabraknie a karta kredytowa do zablokowanego konta okaze sie
niestrawna to bedzie za pozno. Zrobisz wtedy co ci kaza -chocby kazali wyrznac swoich
rodzicow...ze slowami "OK Boomer" na ustach...

19. Data: 2020-01-06 14:50:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.01.2020 o 10:22, m...@g...com pisze:
> Narracja nie tyle anykonserwatywna co antychrzescijanska obliczona jest na jeszcze
wieksze zniszczenia

Narracje religianckie narobiły (i nadal robią) tyle zniszczeń, że już
wystarczy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2020-01-06 18:30:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2020 10:22:26 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:
> [...]
niestrawna to bedzie za pozno. Zrobisz wtedy co ci kaza -chocby kazali wyrznac swoich
rodzicow...ze slowami "OK Boomer" na ustach...

Ja jestem X-em, czyli pośrodku. Mam wybór, stać z boomerami czy popędzić na
millennialsach. I wydaje mi się, że ta druga opcja jest bardziej sensowna i
sprawiedliwa. Boomerzy to sprawcy, a millennialsi są ofiarami, które od startu nie
mają cienia takiego propsa, na jakim zaczynali boomersi.

,,Przepraszam cię skarbie. Mama" [OknoZycia]
Samoswiadomosc Kviatuszka ;)
Klotnia o szKOdliwosc POrnografii [feministek z genderowcami] z religiantami w tle ;)
AntyKOnstytucyjnosc Tokarczekistki? ;P
PO co cokolwiek PISac skoro i tak nie masz racji? ;P