Eksperyment "Fotyga"

101. Data: 2010-10-27 18:11:52

Temat: Re: Eksperyment
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@g...com> napisał w wiadomości
news:5b7debda-5762-4234-b65a-f3ad75cc5503@g13g2000yq
j.googlegroups.com

> IMO to taka mocna niemiecka uroda (żeby nie użyć mocniejszych słów).
> http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Gutt
enberg-800.jpg&filetimestamp=20061030155542

> Pozdrawiam - Aicha

Widocznie to w Niemczech trafia na podatny grunt :)

P.

102. Data: 2010-10-27 18:24:53

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.sejm.gov.pl/prace/prace.html

--

Paulinka

103. Data: 2010-10-27 19:05:09

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-10-27 20:09, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

Ale zęby ma zdrowe.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

104. Data: 2010-10-27 19:22:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2010-10-27 20:09, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

enberg-800.jpg&filetimestamp=20061030155542

> Ale zęby ma zdrowe.
>
> Qra

Jak Qń.

105. Data: 2010-10-27 19:27:21

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message news:ia9t52$h36$1@news.onet.pl...

> Ale zęby ma zdrowe.
>
> Qra

Stucna scęka w dziubie...

106. Data: 2010-10-27 19:41:35

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@o...pl> napisał(a):

enberg-
800.jpg&filetimest
> amp=20061030155542
>
> Ale zęby ma zdrowe.

niekoniecznie.

i.

107. Data: 2010-10-27 19:43:04

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

> Komu "tak wyszlo"?

a tym, ktorzy po wyborach zastanwaiali sie czemu ogladajacy ta stacje
glosowali na kogos innego niz ta stacja promowala.

i.

108. Data: 2010-10-27 19:50:34

Od: Aicha <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 21:27, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:

> Stucna scęka w dziubie...

U rasowego arystokraty dwunastu imion? Nie sądzę :)

Pozdrawiam - Aicha

109. Data: 2010-10-27 19:57:25

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-10-27 21:41, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

enberg-
> 800.jpg&filetimest

> niekoniecznie.

Musi mieć zdrowe. Chorych by nie szczerzył.

Qra

110. Data: 2010-10-27 20:01:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tym, ktorzy po wyborach zastanwaiali sie czemu ogladajacy ta stacje
> glosowali na kogos innego niz ta stacja promowala.

Acha, juz myslalem, ze cos powaznego.

Panie Janie kochany...
Prośba o ocenę
Z cyklu "Gry i zabawy narodu polskiego"