Eksperymenty na ludziach :-)))))

1. Data: 2000-07-28 08:55:09

Temat: Eksperymenty na ludziach :-)))))
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W pasazu pod Mariotem zauwazylem lokalik w ktorym sprzedawane sa malze

Czy ktos szanownych z grupowiczow moglby sie poddac eksperymentowi - pojsc
tam i ocenic jakosc oferowanych mieczakow, ich ceny itp...
A wyniki opublikowac na grupie?

Bede w stolycy za jakis miesiac i nie wiem czy warto tam wchodzic...

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2000-07-28 10:24:43

Temat: Odp: Eksperymenty na ludziach :-)))))
Od: "tehacjusz" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bylem dzisiaj w tesco i byly malze
ale jak popatrzylem na cene to sie zalamalem
99.0zl za 1 kg
wrrrrr

1. Data: 2000-07-30 03:20:42

Temat: Re: Eksperymenty na ludziach :-)))))
Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

M.W. <t...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
> A wyniki opublikowac na grupie?
>
> Bede w stolycy za jakis miesiac i nie wiem czy warto tam wchodzic...

Z malzami i ostrygami, jesli maja byc jedzone na surowo, ostroznie. Musza
byc zywe, innaczej mozna ciezko sie zatruc...
F.
PS. Raz tylko jadlem toto na surowo skropione sokiem z cytryny. Mialem potem
przez dlugi okres glupie wrazenie, ze miekczaki te ruszaja mi sie w
zoladku...

1. Data: 2000-07-30 06:28:47

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

M.W. <t...@f...onet.pl> wrote:

> [...]
> A wyniki opublikowac na grupie?
>
> Bede w stolycy za jakis miesiac i nie wiem czy warto tam wchodzic...

Kupilem tam kiedys ostrygi na wynis. Byly smaczne, a ja zyje.

Wladyslaw

Kurczak na ostro w KingPie
Pytanie nowego
nowy wita i...