Ekspres cisnieniowy

1. Data: 2002-07-18 23:30:12

Temat: Ekspres cisnieniowy
Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja przyjaciolka bierze slub za dwa tygodnie. Na upierdliwe pytania, co by
chciala dostac w prezencie, w koncu niesmialo odpowiedziala: "ekspres
cisnieniowy do kawy". I tu pojawia sie problem. Ja mam tylko zwykly ekspres.
O ekspresach cisnieniowych wiem tyle, ze istnieja. Czy moglibyscie
podpowiedziec mi, jakiego ekspresu cisnieniowego mam szukac w sklepach, na
co zwracac uwage i za ile uda mi sie nabyc takie cudo przyzwoitej jakosci.
Skladamy sie na prezent z grupa przyjaciol, ale nadal fundusze mamy dosc
ograniczone...Wiadomo, wszyscy jestesmy swiezo upieczeni malzonkowie na
dorobku.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2002-07-19 07:27:19

Temat: Re: Ekspres cisnieniowy
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"almadka" <a...@W...TO.wp.pl> wrote:

>Moja przyjaciolka bierze slub za dwa tygodnie. Na upierdliwe pytania, co by
>chciala dostac w prezencie, w koncu niesmialo odpowiedziala: "ekspres
>cisnieniowy do kawy". (ciach)

..poslalam miks prywatny....nie wiem czy dojdzie (....to
wycinanie w adresie bywa czasem wredne)

AgataW.

1. Data: 2002-07-19 07:56:41

Od: "\"Josi\"" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam....
Nie jestem expertem w kwestii expresow cisnieniowych (ile x...;)) ale wiem,
ze jezeli chcecie kupic dobry, to przede wszystkich trzeba szukac takiego o
cisnieniu min 15 bar (sprzedawca bedzie wiedzial). Ja uzytkuje "De Longi"
(jakkolwiek sie to pisze) ale wiem, ze zupelnie sensowne i nie bardzo drogie
sa Rowenty... warto, by express mial dysze do spieniania mleka... (podobno
to lepsze, niz pojemnik na mleko...) w kazdym razie glownie chodzi o
cisnienie i dobrze dopasowane elementy...
pozdrawiam i mam nadzieje, ze choc troszke oswiecilem...
--
"Josi"
Warszawa

1. Data: 2002-07-19 11:53:41

Od: "Jose Rodrigues" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie kupuj nic z "dolnej półki" - to są często rzeczy po prostu kiepskie
(niskie ciśnienie pary, wykonane z kiepskich materiałów, etc). Ekspresy
najtańsze nie mają pompy i ciśnienie wynosi kilka barów, lepsze z pompką
zaczynają się od około 300-350 PLN. Za jakieś 500-600 zł możesz już kupić
cos przyzwoitego - na przykład saeco albo jakiś tani krups. Oczywiście,
jeśli to ma być prezent to wygląd jest tu niebagatelny - DeLonghi mają
całkiem ładny wygląd.

Pozdrawiam

$...@n...onet.pl...

1. Data: 2002-07-19 15:58:10

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę nie na temat, ale może ktos poratuje? Stłukłam szklany dzbanuszek od
ekspresu De Longhi, nigdzie nie mogę go kupić, może ktos wie, gdzie to
dostanę?
Pozdrawiam - Ewa

1. Data: 2002-07-19 17:55:53

Od: "--# Dominik #--" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglibyscie
> podpowiedziec mi, jakiego ekspresu cisnieniowego mam szukac w sklepach, na
> co zwracac uwage i za ile uda mi sie nabyc takie cudo przyzwoitej jakosci.

Witam,
Ze swojego doświadczenia moge napisać, że warto nabyć express AEG
oczywiście 15 bar. Koszt ok 360 złotych ale zadowolenie gwarantowane. A
upoważnia mnie do tego stwierdzenia fakt, że sam go używam od ponad roku i
jestem więcej niż zadowolony.
Dopiero po kupnie expressu ciśnieniowego poznałem smak prawdziwej kawy.
pozdrawiam,
Dominik

1. Data: 2002-07-19 19:40:24

Od: "Jackare" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

z DeLonghi to troche kicha, nie ma tego w wolnej sprzedazy (przynajmniej w
moich okolicach) trzeba isc do serwisu i sobie zamowic- sciagna wszystko co
sie chce. DeLonghi to dobra firma, ale droga wiec nikt nie sprzedaje czesci
bo stalyby latami..
--
Jackare
DeLonghi Penta Elektronic (taki odkurzacz pioracy)

1. Data: 2002-07-20 09:22:00

Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez mam taki sam express, jak ty (czyli AEG 15 bar 360). niestety cos od
poczatku bylo zepsute, bo nie spienia mleka, tylko leje.

maja

1. Data: 2002-07-22 09:19:24

Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za podpowiedzi, czuje sie oswiecona!

Pozdr.
almadka

1. Data: 2002-07-22 15:44:02

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

almadka wrote:

> Dziekuje wszystkim za podpowiedzi, czuje sie oswiecona!
>
> Pozdr.
> almadka

Mysle, ze nie calkiem-bo nie zauwazylem by ktos tu
wspominal, ze naprawde dobry ekspres ma mozliwosc
parzenia na zmiane /od woli operatora/ PARĄ i woda.
Dziewiecdziesiat dziewiec procent urzadzen
przeznaczonych do uzytku domowego takiej opcji nie ma,
parza tylko woda pod cisnieniem-zatem to nie ekspresy
a odmiana zaparzarki

Wlasciwe parzenie to para,woda para woda. Tu jest
wlasnie tajemnica dlaczego kawa z 'ekspresu
domowego' nie jest tak smaczna jak ta podawana w
dobrych kawiarniach.

Garam masala (P)
Zupy latem
zwijam manele