Ekspres do kawy z LIDLa

1. Data: 2008-11-28 10:39:13

Temat: Ekspres do kawy z LIDLa
Od: Silinde Ringëril <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Czy ktoś z Was nabył ten ekspres z wczorajszej oferty LIDLa? Ja kupiłem,
rano zresztą co drugi człowieczek przy kasie miał to w wózku :)

To mój pierwszy ekspres, więc się jeszcze zanadto nie znam. Oczywiście
mam świadomość, że taka tanizna nie będzie zbyt dobra, jednak dr ęczy
mnie pytanie: czy to musi tak głośno pracować? Burczy niemal jak
kompresor do pompowania kół i do tego nieco za bardzo drga, jak na mój gust.
Jak jest z tym w bardziej marowych urządzeniach?
Czy może ten egzemplarz jest uszkodzony?

Pozdrawiam

SR
--
http://qck.pl/Rc
"Siódmego dnia Stworzenia Pan Bóg wypoczywał,

2. Data: 2008-11-28 11:00:41

Temat: Re: Ekspres do kawy z LIDLa
Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak jest z tym w bardziej marowych urządzeniach?
> Czy może ten egzemplarz jest uszkodzony?

niestety, taka przypadłość tych tanich expresów, za mała masa, żeby nie
drgał, kupiłem kiedyś taki mały, tani, ale w miarę firmowy (Krups) i miał to
samo, oddałem jeszcze tego samego dnia, teraz się przymierzam do kupna, ale
cenowo nie chcę szaleć, może jakiś Zelmer (podobno niezłe), żona chce Dolce
Gusto lub Cafissimo, ale obawiam się ograniczenia do jednego producenta kawy

robert
www.sabina.studioonline.pl

3. Data: 2008-11-28 11:20:08

Od: Silinde Ringëril <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

robert wrote:
> niestety, taka przypadłość tych tanich expresów, za mała masa, żeby nie
> drgał,
<<<<<<<<<<<<
Aha. A hałasował także?
Ciekawe, czy mi to w LIDLu przyjmą z powrotem... :/

SR

4. Data: 2008-11-28 11:48:19

Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> <<<<<<<<<<<<
> Aha. A hałasował także?
> Ciekawe, czy mi to w LIDLu przyjmą z powrotem... :/

hałasował, bo drgał :-), aż się czasem kawa z filiżanki wylewała :-)
myślę, że wielkość, masa ma tu duże znaczenie

robert
www.sabina.studioonline.pl

5. Data: 2008-11-28 19:58:57

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jak kupicie porządny ekspres na kawę ziarnista z własnym wbudowanym młynkiem to
dopiero usłyszycie hałas.
JaC

-----

6. Data: 2008-11-29 00:51:17

Od: "Tomek" <...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Silinde Ringëril" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak jest z tym w bardziej marowych urządzeniach?
> Czy może ten egzemplarz jest uszkodzony?

Mam taki sam, ale nazywa się de longhi.. Jest identyczny pod każdym
względem. Ja jestem ze swojego zadowolony, ale jest to model nidopracowany.
Żędzi strasznie, alekawa z niego jest OK.
--
Tomek

7. Data: 2008-11-29 01:16:25

Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam taki sam, ale nazywa się de longhi.. Jest identyczny pod każdym
> względem. Ja jestem ze swojego zadowolony, ale jest to model
> nidopracowany. Żędzi strasznie, alekawa z niego jest OK.

trochę mnie przerażają ceny ekspresów automatycznych, ale dziś w MM
widziałem w promocji Saeco Odea Go za 960 PLN i może... pod choinkę... :-)
to już chyba w miarę porządny ekpres

robert
www.sabina.studioonline.pl

8. Data: 2008-11-29 09:33:43

Od: Silinde Ringëril <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:
> Mam taki sam, ale nazywa się de longhi.. Jest identyczny pod każdym
> względem. Ja jestem ze swojego zadowolony, ale jest to model
> nidopracowany. Żędzi strasznie, alekawa z niego jest OK.
<<<<<<<<<<<<<<<<,
Hehe, widziałem to wczoraj w sklepie. "Trochę" droższy niż Lidlowy :)
No nic, może jednak go zostawię...Może dociążę czymś, żeby mi filiżanki
nie tańczyły.

SR

9. Data: 2008-11-29 15:20:16

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Nov 2008 01:51:17 +0100, Tomek napisał(a):
> Mam taki sam, ale nazywa się de longhi.. Jest identyczny pod każdym
> względem. Ja jestem ze swojego zadowolony, ale jest to model nidopracowany.
> Żędzi strasznie, alekawa z niego jest OK.

Dokładnie, cichy nie jest ale też całego domu nie budzi :) A kawę daje jak
najbardziej OK, od paru dobrych lat średnio po dwie kawy dziennie...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

10. Data: 2008-11-29 15:21:36

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Nov 2008 02:16:25 +0100, robert napisał(a):
> trochę mnie przerażają ceny ekspresów automatycznych, ale dziś w MM
> widziałem w promocji Saeco Odea Go za 960 PLN i może... pod choinkę... :-)
> to już chyba w miarę porządny ekpres

To się zdziwisz jak usłyszysz odgłos mielenia :) Przy tym wszystkie tanie
burczące i drgające ekspresy ciśnieniowe są bezgłośne... Owszem, niektóre
ekspresy automatyczne mają specjalny cichy młynek - ale oczywiście nie
pokrywają się z podzbiorem tanich ekspresów automatycznych ;)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

Łyżwy saneczkowe
Dom :-)