Ekstrakcja + powiklania

1. Data: 2002-03-27 13:56:46

Temat: Ekstrakcja + powiklania
Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wyslalam wiadomosc w sprawie duzej opuchlizny, ktora pojawila sie po
usuwaniu zeba. Jak sie okazalo, wcale nie byl to taki naturalny objaw.
Zwlaszcza, ze pomimo przyjmowania antybiotyku obrzek na twarzy powiekszyl
sie. Po konsultacji w innym gabinecie stomatologicznym okazalo sie, ze
wytworzyl mi sie ropien, ktory dzisiaj mialam przecinany. Nie wiem, jak
dlugo bede musiala sie jeszcze z tym meczyc. W kazdym razie teraz mam juz
pewnosc, ze zabieg nie zostal przeprowadzony prawidlowo, skoro pojawily sie
takie powiklania. Podobnie jak dwukrotnie zostala wystawiona zla diagnoza.
Gabinet, w ktorym lekarze sa na tyle niekompetetni, ze dopuszczaja do
podobnych sytuacji to CITY-DENT. Miesci sie na ul. Domaniewskiej w
Warszawie, wiec jezeli kos bedzie chcial leczyc sie tam, radze lepiej sie
zastanowic.

--
pozdrawiam,
Elvira

2. Data: 2002-03-27 20:32:49

Temat: Re: Ekstrakcja + powiklania
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pewnosc, ze zabieg nie zostal przeprowadzony prawidlowo, skoro pojawily sie

jak juz pisalem na priva, to jest powiklanie - a powiklania maja to do siebie,
ze zdazaja sie bez winy lekarza - co innego blad w sztuce, ale z tego co
piszesz - tu takiego nie bylo. wiec wyjezdzanie z adresem gabinetu jest nie na
miejscu, delikatnie mowiac.
to jest moje prywatne zdanie, mozesz oczywiscie sie z nim nie zgodzic.

adam

3. Data: 2002-03-28 07:27:00

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał ...

> jak juz pisalem na priva, to jest powiklanie - a powiklania maja to do
siebie,
> ze zdazaja sie bez winy lekarza

Masz rację.
Pytanie tylko, czy pacjentka została przed zabiegiem uprzedzona,
że mogą wystąpić. Bo jeżeli zostala radośnie zapewniona,
że wszystko będzie świetnie ... to może czuć się oszukana.
A wiem, że stomatolodzy mają tendencję do takiego
huraoptymizmu (nie uogólniam, nie twierdzę, że wszyscy,
ale często). Być może tak trzeba i tak jest przyjęte,
ale "w razie co", to reakcja pacjenta jest właśnie taka,
jak powyżej.
Z drugiej zaś strony - nikt nie lubi być straszony. ;-)
Czyli tak źle i tak niedobrze ...

Pozdrawiam !
Mała Mi

4. Data: 2002-03-28 08:34:45

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z drugiej zaś strony - nikt nie lubi być straszony. ;-)
> Czyli tak źle i tak niedobrze ...

ale z dwojga zlego - chyba lepiej straszyć...
bo nie wszyscy pacjenci zdaja sobie sprawe, ze w buzi po usunieciu zeba zostaje
RANA ktora zachowuje sie tak jak każda rana...

adam

5. Data: 2002-03-29 10:26:10

Od: "lwomf" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawaim Towarzystwo Stomatologiczne na tej grupie

> [...]
nie na
> miejscu, delikatnie mowiac.
> to jest moje prywatne zdanie, mozesz oczywiscie sie z nim nie zgodzic.

Gabinet ginekologiczny
kto poszukuje dawcy....
angina plautvincenta
Czy felczer to lekarz?
Poszukuje instrukcji obs. do Glukometru i Cholesterometru