Electro.pl i reklamacja Monstera

21. Data: 2013-08-20 14:13:33

Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" m...@4...com

>>Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:

> a o ksiedzach nic tam nie bylo?

Odezwał się żyjący w chlewie, któremu brak powietrza nie przeszkadza. :)
Mądrzy ludzie uznali, że wentylacja jest potrzebna, mój ,,rozmówca''
(jak na świnię z chlewa przystało?) uważa, że wentylację wymyślili
głupcy. Aby było jasne -- źródło tych twierdzeń można znaleźć
w postach mego ,,rozmówcy''.

Firma Electro.pl ma swoich adoratorów (jak widać wyraźnie) w środowisku
duchownych osób i ani chybi z tego, co ukradnie mnie (i innym) da na ten
Kościół. W ten sposób ów Kościół chce powetować sobie stratę ,,rodzinnej
firmy''. BTW -- miasto Białystok jest nieprzejezdne (wczoraj na przejechanie
raptem dwóch kilometrów straciłem godzinę czasu i spóźniłem się na wizytę
lekarską; aby było jasne -- owszem, lekarz przypisał proszki, choć akurat
nie psychotropy, gdyż był to angiolog, nie zaś psychiatra) i zadłużyło się
tak (budując drogi) iż przy pomyślnych ,,wiatrach'' trzeba będzie te długi
spłacać ponad 100 lat. :)

Duchowni się nażrą, naruchają (wasze śliczne córeczki przerąbią w cipcie,
i w dupcie, i w śliczne, dziecięce usteczka) a wy będziecie pytali o to
dlaczego jest aż tak źle. :) I dlaczego PO kupuje fotele po 13.5 kpln...

Akurat ja mieszkam dzielnicy, która ma dobre drogi -- bo tutaj mieszka
jego ekscelencja, prezydent. Ale reszta miasta ma drogi takie, że trudno
po nich jeździć. Dzięki tym drogom (i wiadomym fotelom w ministerstwie)
rosną dwory, kwitnie kultura... Budowane jest państwo prawa i sprawiedliwości
dziejowej, w tym i wolność słowa, także wolność wypowiedzi księży oraz
stawiane są podwaliny pod kolejne rozbiory RP. :)

Mam nadzieję, że za sto lat nie będzie już młodych i gniewnych, którzy
zechcą lać swoja krew, aby kolejna Rzeczypospolita odzyskała swą
niepodległość. Bałty zjednoczą się ze Skandynawią, zachodnia Polska
stanie się częścią Rzeszy niemieckiej a wschodnia przyłączy się do
Białorusi i Ukrainy. Taką cenę zapłaci polski naród za swą wierność
bogu, jakom jest Kościół. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

22. Data: 2013-08-20 14:16:55

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" f...@4...com

> nie bierze sie do serca co ty wypisujesz na grupach. moznaby osiwiec

Nawet ortografii nie znasz. :) Ordynarne błędy -- moznaby.
To obraz obrońcy Electro.pl i obrońcy Kościoła. :)

kiedyś słowników nie było na półkach sklepowych -- były dzieła
towarzysza Lenina. (na 100% byłeś wiernym wyznawcą ideologii
tegoż ,,wielkiego'', co jasno/wyraźnie widać) Dziś bez trudu
można znaleźć pisownię cząstek by...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

23. Data: 2013-08-20 14:27:57

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" d...@4...com

> jak nie chcesz sie bujac i czekac nie wiadomo ile, to

możesz pobujać się z ludźmi takimi jak Przesmiewca.

> olewasz bezposrednie skorzystanie z gwarancji
> i sprzet oddajesz sprzedawcy na niegodnosc towaru z umowa,
> chronia cie wtedy ogolne przepisy unijne dotyczace zakupow
> konsumenckich. w tym momencie to sprzedawca musi sie wywiazac
> z przepisow, a to, jak to zalatwi z producentem, to juz nie
> twoja sprawa. sprzedawca ma na to wlasnie 2 tygodnie

Ustawa jest bublem legislacyjnym i nie warto na nią powoływać się.
Co z tego, że bezspornie uznano moje racje 3 razy (tylko tyle razy
korzystałem z tej ustawy) skoro polskie państwo jest bezsilne wobec
sprzedawców? :)

-- ZETO ustąpiło w wyniku tego, co pisałem na grupach,
nie chcąc dłuższej kompromitacji

-- grzałkę rzecznik poradził mi darować
(od grzebania się w pralce mam uszkodzony kręgosłup -- jak
widać dla rzecznika to mały problem, bo to człowiek
kulturalny_inaczej, który z ludzi chorych wyśmiewa
się po kryjomu, nie jawnie)

-- nagrywarkę LG tez ów rzecznik polecił mi darować...

BTW ZETO -- za pieniądze podatników kształcił ów zakład ludzi
bezrobotnych, przystosowując ich do pracy. Co z tego, że kształcił
profesjonalnie, skoro nie wiedział o tym, że od (dziesięcioleci?)
w Polsce w ,,gniazdkach'' panuje napięcie 230 V, nie zaś 220 V?...

Czysta parodia.

BTW -- właśnie owo napięcie stało się powodem ustąpienia ZETO.
ZETO wolał zabrać kompromitujące dokumenty (wraz z nagrywarką)
i zwrócić mi pieniądze.

O nagrywarce ZETO twardo mówił, że jest sprawna, ale że ja mam
zły komputer. Nawet podał dowody sprawności nagrywarki, szukając
błędów tam, gdzie ich naprawdę nie było .

Ja zaś mogę postawić i same płyty do analizy, i skany jakości
ich nagrania.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

24. Data: 2013-08-20 16:27:27

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:29:10 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> Przerabiałem już problem z nagrywarką i ZETO Białystok.
> Ustawa antybublowa jest legislacyjnym bublem. Sam rzecznik
> nie wie, co oznaczają niektóre (a jest ich sporo) terminy,

"sam rzecznik" ... urzednik jak kazdy inny :-)

> a rzecznik i szef inspekcji handlowej (powołują się obaj na
> tę samą ustawę) nie mogą dojść do porozumienia. Ta ustawa to
> pop prostu ,,miejsca pracy'' dla pseudourzędników. :)

Ustawe sam uwazam za bubla, tym niemniej pewne zapisy tam jednak sa.

Zglaszasz reklamacje do sklepu, on reaguje i jesli nadal jest problem
to masz znacznie lepsza pozycje. Bo jak naprawisliscie skoro nie
naprawiliscie, czy tez jak nie stwierdzono, skoro nadal wystepuje.
I mozesz poganiac i straszyc sadem, bo terminy minely :-)

Nie uslyszysz "nie mielismy czasu sprawdzic, prosze poczekac
cierpliwie nastepny miesiac", ani "kurier zgubil paczke",
zwrot pieniedzy tez prostszy.
Nie bedzie w przyszlosci problemu ze "mysmy panu sprzedali inne
urzadzenie, nie z takim numerem seryjnym", ani
"juz 5 razy w serwisie? my nic nie wiemy".

> Jedynym wyjściem jest ,,samosąd'', czyli rezygnacja z kupowania w tych sklepach.

Ale wczesniej zlozyc im jednak reklamacje, niech maja dodatkowa
robote.

J.

25. Data: 2013-08-20 16:33:45

Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
> Dnia Tue, 20 Aug 2013 02:14:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
>
> IMO - na jedno wyjdzie.

Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.

> Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
> prosze czekac 2 tygodnie.

To zależy od marketu, towaru itd.

> Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
> zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
> tabletem byloby inaczej

Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
problemu.

> Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
> bujac.

W Tesco jak muszę to kupuję, ale nie chce mi się z nimi
dyskutować na żadne tematy (przynajmniej w PL) :>

26. Data: 2013-08-20 16:36:02

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:23:38 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> "J.F." 191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$....@4...net
>
> Gdy zgłosiłem się do Auchan z pytaniem o gwarancję, dostałem
> szczegółowe informacje co do tego, gdzie w razie potrzeby mam
> zgłosić się -- i gdy zaszła potrzeba, serwis Acera potraktował
> mnie lepiej niż bardzo dobrze.

I przyslal kuriera aby sprzet zabral do Bratyslawy ?

Znam serwis Acera. Durnota maksymalna.
Na szczescie tylko raz poznalem :-)

> Akurat ja oglądałem zdjęty z półki, z doklejonym zabezpieczeniem...
> Uznałem, że taki telefon należy solidnie przecenić, gdyż służył
> sprzedaży wielu innych.

I nie mieli niemacanych ?

> Tu, czyli w Electro.pl?

Tu w smartonach, tabletach, telewizorach, i calej masie elektroniki.

> Wiesz, w ilu miejscach pozwolono mi na włożenie karty Aero2?
> Ile smartfonów i tabletów przetestowałem? Co tu dużo kryć -- z zadowoleniem
> sprzedawcy, któremu ,,konfigurowałem'' ów sprzęt, czyli wstawiałem słowo
> 'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża.

A za miesiac sie okaze ze captcha w Aero2 nie dziala i bedzie problem
:-P

> I jakoś nie
> pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
> pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane pudełko
> i pozwolono na zaglądanie do środka.

Prosze pana, bo to wtedy bedzie telefon uzywany i klienci beda zadali
obnizki ceny :-P

> BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
> Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
> tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
> czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?

I takich drobiazgow sa setki. Wszystkich nie sprawdzisz :-)

J.

27. Data: 2013-08-20 16:42:30

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:00:51 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> Przetrzyj oczy i zobacz, co to za sklep. Odeślę im smartfon, oni to
> zobaczą po 14 dniach, odpiszą, że właśnie reperują, ale poczta, ale
> czynniki obce i niezależne...

Skoro reperuja, to znaczy ze byla usterka.
I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)

W koncu nie wiem co to za usterka, ale jesli jakas rzadko zdarzajaca
sie, to nie mysl ze serwis naprawi. Wgra soft i bedziesz wyssylal
kolejny raz.

> Pójdę do sądu? Wówczas smartfonem pobawię się za kilka lat, gdy

Powinienes pojsc. Dla satysfakcji.

28. Data: 2013-08-20 18:58:28

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"J.F." 1...@4...net

> I przyslal kuriera aby sprzet zabral do Bratyslawy ?

Albo do Brna. Przysłał, zabrał, wymienił akumulator
na nowy, dwa razy pojemniejszy i odesłał.

> Znam serwis Acera. Durnota maksymalna.
> Na szczescie tylko raz poznalem :-)

Ja tez poznałem i cieszę się dobrym akumulatorem.

> I nie mieli niemacanych ?

Nie.

> Tu w smartonach, tabletach, telewizorach, i calej masie elektroniki.

Telewizor Samsunga z Auchan -- zero problemów.
Smartfon Samsunga z Play -- tak samo.

> A za miesiac sie okaze ze captcha w Aero2 nie dziala i bedzie problem
> :-P

Mam nadzieję, że tak nie będzie.

> Prosze pana, bo to wtedy bedzie telefon uzywany i klienci beda zadali
> obnizki ceny :-P

Skoro rozfoliował, chyba lepiej by uczynił, gdyby przetestował. :)
Aby było jasne -- nie prosiłem o rozfoliowanie. Może rozfoliował,
aby przecenić i kupić -- na takiego wygladał. :)

> I takich drobiazgow sa setki. Wszystkich nie sprawdzisz :-)

Alcatele nie są rozbieralne -- są wstydliwe. ;)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

29. Data: 2013-08-20 19:02:47

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"J.F." 348h2owk8dj7$.75klnh6qrxwi$....@4...net

> Skoro reperuja, to znaczy ze byla usterka.
> I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)

Mylisz się -- ZETO reperował i twierdził, że nagrywarka nie była zepsuta. :)

> W koncu nie wiem co to za usterka, ale jesli jakas rzadko zdarzajaca
> sie, to nie mysl ze serwis naprawi. Wgra soft i bedziesz wyssylal
> kolejny raz.

Czas, czas, czas...

> Powinienes pojsc. Dla satysfakcji.

Kto będzie usatysfakcjonowany? Electro.pl czy sąd?

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

30. Data: 2013-08-21 08:21:58

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

>Odezwał się żyjący w chlewie, któremu brak powietrza nie przeszkadza. :)

blad kolego, bo odezwal sie koles, ktory zyje w domu bez kominow, za to z rekuperacja
i GWC i nie ma
grzyba w lazience jak ciszewski. ot i cala prawda.

daj jescze o ksiedzach, bo malo bylo

Instalacja na działce przeróbka pomoc
solar "plug & save"?
Panele Krono Original - vintage classic