Electrolux EWT 1216

1. Data: 2006-08-30 10:54:36

Temat: Electrolux EWT 1216
Od: "any" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto kupić tą pralkę? Może ktoś posiada i podzeli się opinią na jej
temat?

2. Data: 2006-08-30 13:40:59

Temat: Re: Electrolux EWT 1216
Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Aug 2006 12:54:36 +0200, "any" <h...@w...pl> wrote:

>Czy warto kupić tą pralkę? Może ktoś posiada i podzeli się opinią na jej
>temat?

przejdz sie do dobrego serwisu AGD i zapytaj co sadza o pralkach.
Kiedys ktos powiedzial, ze pralka < 2000 to szmelc.

3. Data: 2006-08-30 20:32:05

Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

any napisał(a):
> Czy warto kupić tą pralkę? Może ktoś posiada i podzeli się opinią na jej
> temat?
>
> Pozdrawiam

Mam EWT 1315 już 4 rok i nie narzekam. Jedyne co to pojemnik na proszek
trzeba od czasu do czasu wyczyścić i przepłukać... ale to w każdej z
góry wkładanej...

4. Data: 2006-08-31 08:29:57

Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wąski napisał(a):

> Mam EWT 1315 już 4 rok i nie narzekam. Jedyne co to pojemnik na proszek
> trzeba od czasu do czasu wyczyścić i przepłukać... ale to w każdej z
> góry wkładanej...

Witam

Czy moglby Pan poswiecic 3 minuty i podzielic sie swoja opinia,
wypelniajac ponizsza ankiete ?:

http://jfrieske.phpnet.us/newreviewmain.php?product_
id=88

5. Data: 2006-08-31 17:37:31

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wąski" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> any napisał(a):
> Mam EWT 1315 już 4 rok i nie narzekam. Jedyne co to pojemnik na proszek
> trzeba od czasu do czasu wyczyścić i przepłukać... ale to w każdej z góry
> wkładanej...

Mozna wsypywać proszek bezpośrednio na bęben (ja tak robię) i żadnych
problemów z czyszczeniem tego pojemnika. Posiadam EWT 1215 już od 2 lat i
wszystko jest w porządku. I kosztowała poniżej 2000 zł...
AJ

6. Data: 2006-08-31 22:42:50

Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problemów z czyszczeniem tego pojemnika. Posiadam EWT 1215 już od 2 lat i
> wszystko jest w porządku. I kosztowała poniżej 2000 zł...

Zapłaciłem za moja w sumie 2700,00 i wkurza mnie. ze pojemnik trzeba
czyscic. Chwala Bogu, ze idzie go rozebrac i czyszczenie przeprowadzic
skutcznie...

7. Data: 2006-08-31 22:46:49

Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Czy moglby Pan poswiecic 3 minuty i podzielic sie swoja opinia,
> [...]

Ja jestem z Poznania...
Dostane w nagrodę paczkę proszku chociaż? Jak nie to nie wypełniam ankiety.
Jak chciałem się dowiedzieć więcej o produktach Elektroluxa, to nikt
(wlacznie ze sprzedawcą nie chciał lub nie umiał mi udzileić rzetelnych
informacji.
W ramach rewanzu proponuje Pani/Panu samodzielnie poszukac opini na ten
teamt.

8. Data: 2006-09-01 07:44:24

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapłaciłem za moja w sumie 2700,00 i wkurza mnie. ze pojemnik trzeba
> czyscic. Chwala Bogu, ze idzie go rozebrac i czyszczenie przeprowadzic
> skutcznie...
a od dzisiaj w Saturnie EWT 1215 kosztuje tylko 1299 zł. pozdrawiam

9. Data: 2006-10-10 12:33:49

Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam pralkę elektrolux model EWF 1445 jestem z niej bardzo zadowolona.
Czas użytkowania to 1,5 roku.
Wogóle w domu posiadam tylko sprzet tej marki.
Pozdrawiam

Użytkownik "AWJ" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Wąski" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a od dzisiaj w Saturnie EWT 1215 kosztuje tylko 1299 zł. pozdrawiam

piekarnik/opiekacz
szybkie ubezpieczenie mieszkania
projekt
Czujniki podczerwieni - PARADOX
Ścianki działowe z płyt kartongips a wysokość pomieszczenia