Elegancka restauracja w Szczecinie?

1. Data: 2003-01-14 15:35:31

Temat: Elegancka restauracja w Szczecinie?
Od: "Jarosław Stępień" <j...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Poszukuje dobrej a przede wszystkim eleganckiej
i romantycznej restauracji w Szczecinie.

Niestety sam nie znam Szczecina, bylem w nim tylko raz
przejazdem. Czy ktos z Was moglby mi polecic
jakas elegancka, drozsza restauracje?

Jak dotad w internecie znalazlem jedynie pochlebne
recenzje o restauracji indyjskiej Bombay (ul. Partyzantow):
http://www.bombay.szin.pl/rest_start.html
i Chief Restaurant (ul.Rayskiego):
http://chief.com.pl/chief/o_restauracji.htm

O ile o tej pierwszej jest sporo informacji (zdjecia, menu,
ceny), o tej drugiej prawie nic. Czy ktos z Was tam byl?
A moze inna restauracja?

Pozdrawiam

Jarek Stepien

1. Data: 2003-01-14 18:13:52

Temat: Re: Elegancka restauracja w Szczecinie?
Od: "MS" <NOSPAM__!_uMS@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bombay" polecam byłam sprawdziłam i pewnie jeszcze nie raz będę!!! Naprawdę
spełnia ona wszystkie podane przez ciebie kryteria!!!
Pozdrawiam
"MS"

1. Data: 2003-01-14 18:23:36

Od: "Jarosław Stępień" <j...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MS" <NOSPAM__!_uMS@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Naprawdę
> spełnia ona wszystkie podane przez ciebie kryteria!!!

dziekuje za odpowiedz!
moze podpowiesz mi jeszcze gdzie moge w poblizu
znalezc parking strzezony? niestety nie znam szczecina.

Pozdrawiam
Jarek Stepien

1. Data: 2003-01-14 18:37:27

Od: "Jarosław Stępień" <j...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
..
> Witam,
> ja co prawda nie ze Szczecina, ale jeździłam służbowo. Restauracja w
> Raddisonie jest dość elegancka i na pewno nie należy do najtańszych
> (dobre tiramisu dają), a poza tym blisko (PŻM - budynek obok) do
> najbardziej oryginalnej i romantycznej kawiarni - najwyższe piętro
> wspomnianego budynku - okrągła z oknami od ziemi do sufitu - widok na
> cały Szczecin, tam też można zjeść nie tylko ciacho (świetny koktail z
> krewetek i dobre cappucino).

Swietnie, Radisson tez wchodzi w gre - jaki tam jest
poziom cen? Niestety na ich stronie nie ma nawet
przykladowego menu. Mozesz podac jakies przyklady
cen? Pelny trzydaniowy obiad dla dwoch osob bez
alkoholu to raczej 150-250 zl (to jeszcze przyzwoicie)
czy tez po warszawsku 500zl i wiecej?

Pozdrawiam
Jarek Stepien

1. Data: 2003-01-14 18:50:02

Od: "MS" <NOSPAM__!_uMS@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie wiem, gdyż nie jestem zmotoryzowana :(
Ale może w pobliskim hotelu ( po drugiej stronie ulicy) będziesz mógł
zostawić samochód.

1. Data: 2003-01-15 08:02:48

Od: Edward Kniażycki <e.t.k@DO_NOT_SPAM.gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Stępień wrote:
> Witam!
>
> Poszukuje dobrej a przede wszystkim eleganckiej
> i romantycznej restauracji w Szczecinie.
[...]
> O ile o tej pierwszej jest sporo informacji (zdjecia, menu,
> ceny), o tej drugiej prawie nic. Czy ktos z Was tam byl?
> [...]
Witaj,
Chief'a znam jeszcze z lat 80. Wtedy było tam i ładnie,
i smacznie. Zakładając, że nie obniżyli poziomu mogę śmiało
polecić (niestety, nie byłem w Szczecinie już 10 lat).

Pozdrawiam
Ed.

Jak nazywa się makaron
Oby sie udalo :):)