Elfir, pomocy!

1. Data: 2003-09-15 09:10:26

Temat: Elfir, pomocy!
Od: "KryH" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odnoszę wrażenie że jesteś specjalistką w sprawie Tarniny. Powiedz proszę
jak szybko i ja szeroko, wysoko ona rośnie. Zdążyłem zauważyć że lubi
cięcie.

"Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"
----------> Pozdrawiam KryH <------------

2. Data: 2003-09-15 14:05:14

Temat: Odp: Elfir, pomocy!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KryH <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bk43bd$it4$...@n...onet.pl...
> Odnoszę wrażenie że jesteś specjalistką w sprawie Tarniny. Powiedz proszę
> jak szybko i ja szeroko, wysoko ona rośnie. Zdążyłem zauważyć że lubi
> cięcie.

Elfir odezwiezwie się prawdopodobnie najwcześniej za tydzień. Musisz uzbroić
się w cierpliwość :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-09-15 18:20:55

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KryH <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bk43bd$it4$...@n...onet.pl...
> Odnoszę wrażenie że jesteś specjalistką w sprawie Tarniny. Powiedz proszę
Rany, ale nalozyles na mnie odpowiedzialnosc za slowa!

> jak szybko i ja szeroko, wysoko ona rośnie. Zdążyłem zauważyć że lubi
Literatura podae ze rosnie do 4m, ale ja w zyciu nie widzialam tak wysokiej
tarniny.
Na dwoch stanowiskach w Poznaniu, gdzie ja regularnie obserwuje, rosnie od
0,5 -0,8m (nasyp kolejowy) do 1,5 - 2m (stare tory kolejowe). Rosna tak
ladnie, ze myslalam coby z jakiegos z nich drzewka bonsai nie zrobic.
Nie widzialam za to zywoplotu z tarniny, ale sliwy dobrze znosza ciecia,
wiec pewnie masz racje. Problem mozesz miec tylko z odrostami korzeniowymi.

Elfir

4. Data: 2003-09-15 18:21:38

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bk4gm0$j8$...@a...news.tpi.pl...
> Elfir odezwiezwie się prawdopodobnie najwcześniej za tydzień. Musisz
uzbroić
> się w cierpliwość :-)

NIESPODZIANKA!!!

wyskakujaca zza krzaka
Elfir

5. Data: 2003-09-15 18:43:47

Temat: Re: Elfir, pomocy!
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Elfir odezwiezwie się prawdopodobnie najwcześniej za tydzień. Musisz
uzbroić
> się w cierpliwość :-)

Może zły smok zamyka ją na weekend w wieży? Przykuwa łańcuchem do ściany? I
żeby nie zczezła zupełnie, daje jej komputer z dostępem do internetu ? ;-)

pozdrawiam fantastycznie
Ewa

6. Data: 2003-09-15 19:36:00

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bk53vj$6oc$...@a...news.tpi.pl...

> Może zły smok zamyka ją na weekend w wieży? Przykuwa łańcuchem do ściany?
> żeby nie zczezła zupełnie, daje jej komputer z dostępem do internetu ? ;-)

Zaczyna sie robic perwersyjnie!

Elfir

7. Data: 2003-09-15 20:00:38

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

;-)

> Zaczyna sie robic perwersyjnie!
>
> Elfir

Nie przejmuj się.Chłopy Cię chętnie czytają.

Pozdrawia miło boletus

(Bratki) Wybierzmy NAJŁADNIEJSZĄ ODMIANĘ!!!
Jak pozbyc sie nornicy?
to jednak możliwe!!!
jak aksamitka
Krokusy w Hamburgu