Elian nicky plus - czapka i szalik

21. Data: 2006-11-01 13:34:10

Temat: Re: Elian nicky plus - czapka i szalik
Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Mampka wrote:

> [...]
> oczko co poprzednio) i przeciągnięcie.
> Na szydełku mam teraz oczko łańcuszka i 4 pętelki. Teraz przerabiam
> wszystko na raz.
> Robię sobie jedno oczko łańcuszka i powtarzam robienie 4 pętelek,
> wkłuwając się w to samo oczko (tak jak byśmy robiły 2 grupy
> łączone dołem czterech słupków łączonych górą.
> Ponieważ te pętelki zajmują ok 3 oczek normalnego ła ńcuszka więc
> następne pętelki zaczynam wkłuwać w trzecie oczko łańcuszka
> licząc od ostatniego w którym wkłułam pętelki.
> Jeśli to nie jest jasne to dziś wrzucę video do albumu, może wtedy
Ten opis jest znakomity, dzięki, już wiem :) Rzeczywiście śliczny wychodzi
ten wzorek :)

22. Data: 2006-11-01 21:18:38

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka <m...@g...com> napisał(a):

> http://mampka.multiply.com/video/item/1
> Tutaj video niestety nie wiem czy uda si=EA co=B6 obejrze=E6, bo pierwszy
> raz to robi=EA
> A tutaj pr=F3ba wyja=B6nienia zdj=EAciami:
> http://mampka.multiply.com/photos/album/71

Mampka - jestes niesamowita!!!!
Bardzo bardzo bardzo dziekuje, wzorek jest piekny

pozdrawiam cieplo
yas

Galeria Miry-szydełkowo:))
Nastepna elegantka Heritage
xxxproblem z kluczem do schematu Lanarte`a
Nie wiem co to za technika ale fajne
Szukam wzoru Lanarte 34939