Email i www w dzieci.org.pl

1. Data: 2000-07-03 06:36:09

Temat: Email i www w dzieci.org.pl
Od: Wojciech Nowakowski <w...@r...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zapraszam - darmowe konta EMAIL i WWW w domenie dzieci.org.pl - dla tych
wszystkich, ktorzy zajmuja sie leczeniem, rehabilitacja, pomoca i
edukacja dzieci i mlodziezy.
Systemy - prosto i sprawnie - obslugiwane sa z poziomu przegladarek
internetowych. Wzbogacone o wielorakie pomoce dla uzytkownikow oraz, w
przypadku kont WWW, takze dodatkowy program do tworzenia stron
on-line...

http://poczta.dzieci.org.pl
http://strony.dzieci.org.pl/

Pozdrawiam serdecznie

Wojciech Nowakowski
"Strona Dzieci Sprawnych Inaczej"
http://www.dzieci.org.pl/

2. Data: 2000-07-03 14:24:28

Temat: Re: Email i www w dzieci.org.pl
Od: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny
Użytkownik "Wojciech Nowakowski" <w...@r...krakow.pl> napisał w
wiadomości news:39603459.AF30FBB2@rak.krakow.pl...

> [...]
> internetowych. Wzbogacone o wielorakie pomoce dla uzytkownikow oraz, w
> przypadku kont WWW, takze dodatkowy program do tworzenia stron

Podziwiać i gratulować !!!
Skromna nazwa a tak dobrze i ładnie zrobione.
Tyle pracy włożone że aż dziw.

Co do sponsorów to najsolidniejszy w kraju - Fundacja Batorego.
Jak zrobią jakiś ranking to ta Fundacja będzie zajmować zawsze
pierwsze miejsce ;-)).

Drugi sponsor TPSA - no to chyba Okręg też tylko gratulować :-))
bo centrala w Warszawie to okaz bezmyślności.
Przepraszam za może nietaktowny koniec komentarza.
--
Marian L
http://www.lama.org.pl

3. Data: 2000-07-03 16:31:02

Od: Wojciech Nowakowski <w...@r...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian L wrote:

> [...]
> bo centrala w Warszawie to okaz bezmyślności.
> Przepraszam za może nietaktowny koniec komentarza.

Dziekuje za cieple slowa!
Nie bede pisal negatywnie o sponsorach (roznie to bywa w praktyce...) -
napisze pozytywnie: TPSA zarowno centralnie jak i okregowo nam bardzo
pomogla!!

4. Data: 2000-07-03 19:47:40

Od: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Nowakowski" <w...@r...krakow.pl> napisał w
wiadomości news:3960BFC6.BE5FE45F@rak.krakow.pl...

> Nie bede pisal negatywnie o sponsorach (roznie to bywa w
praktyce...) -
> napisze pozytywnie: TPSA zarowno centralnie jak i okregowo nam bardzo
> pomogla!!

Nawet gdy wsadzą mnie do więzienia za krytykowanie obecnego składu
kierownictw MŁ i TPSA - będę krytykował ich dalej i zdania nie zmienię
:-)).

Oni wolą wydać parę złotych na pomoc i marnotrawić potężne pieniądze
na reklamę, walkę z oponentami niż celowo zainwestować te pieniądze
w rozwój internetu czyli gospodarki kraju! :-((.
Nawet Weisa z "Dzwonię do pani, pana w takiej dziwnej sprawie"
przekupili
zatrudniając go do reklamy numerów 800 :-((.

W przyszłości nie kupię od nich nic! Jedyne pieniądze które mogą
ode mnie dostać to przez pomoć społeczną i tylko w formie
bonów żywnościowych !!! grrrrrrrrr.

Przepraszam za pisanie nie na temat.

Marian L
http://www.lama.org.pl

5. Data: 2000-07-04 05:09:43

Od: "Krzysztof Szarner" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian L napisał:

>Nawet gdy wsadzą mnie do więzienia za krytykowanie obecnego składu
>kierownictw MŁ i TPSA - będę krytykował ich dalej i zdania nie zmienię
>:-)).

Marianie - posiedze z Toba ;))

Ale jak cicho siedziec kiedy:
skladam wniosek do TPSA o telefon - odmowa. Pisze podanie do
jasniewielmoznegopanadyrektora motywujac potrzebami zony - odmowa, obietnica
podlaczenia za 2 lata, gdy rozbuduja siec.
ide do Netii: termin 3 miesiace - siec dopiero budowana. OK.
Netia mnie podlacza, nastepnego dnia przychodzi facet z TPSA z przyznanym
numerem... wzialem go na spytki, zaczal krecic ze wlasnie rozbudowali siec,
dokonali nowego podlaczenia do budynku.
Powiedzialem mu zeby swoim dzieciom bajki opowiadal - zwinal ogon i zniknal
;)

A jak czytalem o tego typu sytuacjach w interku myslalem: przypadek.
Przypadek ;)))))))))

pozdr. balon

Strona SamiSobie - list na grupe
wozek do maratonow