pozyskiwane z natury

191. Data: 2002-07-04 10:58:51

Temat: Odp: Odp: pozyskiwane z natury
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:Xns924177AC3DDD6ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...
> "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in

> Rozni sie zdecydowanie. Ma gladka, biala kore, nawet
> przy odchodzacych galeziach, no taka bielusienka bez skazy (no chyba ze
> zmajomy wyryje serca :-)))), a jak kora schodzi, to ta pod spodem jest
> lekko rozowawa i tez bardzo gladka. A do tego ciemnozielone, polyskliwe
> liscie. Jak sie przyjmie, to od razu bedziesz wiedziec, ktora to. A jak
sie
> nie przyjmie.... to tez bedziesz wiedziec :-))))

E, już się przyjęła, bo sadzona była w kwietniu. A tak w ogóle, to balasam
spłynał na mą duszę:)

Pozdrawiam, Basia.

192. Data: 2002-07-05 17:21:23

Temat: Re: pozyskiwane z natury
Od: "AAAAA" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) wrote in
czny.pl:

193. Data: 2002-07-06 04:57:20

Temat: Re: pozyskiwane winogrona
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał

Czy musisz każdy temat roślinny sprowadzać na przepychankę słowną?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

194. Data: 2002-07-08 15:17:44

Temat: Emigracja, bylo Re: pozyskiwane z natury
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 23:39 02-07-03 +0200, you wrote:
> [...]

Z milosci, bynajmniej nie do ogrodow :). Na pocieszenie dodam, ze wybranek
tez nie Warszawiak jeno Krzyzok :).

Anka

"Czas geologiczny jest generatorem rzeczy nieprawdopodobnych, tylko rzeczy
niemozliwe nie zdarzaja sie nigdy"

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

195. Data: 2002-07-08 16:02:24

Temat: Re: Emigracja, bylo Re: pozyskiwane z natury
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z milosci, bynajmniej nie do ogrodow :). Na pocieszenie dodam, ze
wybranek
> tez nie Warszawiak jeno Krzyzok :).

A gdzies go wykopala [pozyskala - patrz temat przewodni]?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

196. Data: 2002-07-08 17:14:10

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sunnie" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
.

> , tylko rzeczy > niemozliwe nie zdarzaja sie nigdy"

Wybacz, ale bez sensu. Niemozliwe to my załatwiamy w dobę. Cuda w 3 dni!
:-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

197. Data: 2002-07-09 17:16:37

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 19:14 02-07-08, you wrote:
>Użytkownik "Sunnie" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
..

>Wybacz, ale bez sensu. Niemozliwe to my załatwiamy w dobę. Cuda w 3 dni!
>:-))))

Jaasne, zwlaszcza jak polowa urzednikow pewnej gminy jest zawsze na urlopie ;>

198. Data: 2002-07-09 17:16:48

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 18:02 02-07-08, you wrote:
>wybranek
>
>A gdzies go wykopala [pozyskala - patrz temat przewodni]?
>;-)

Zeby bylo smieszniej poznalismy sie vel pozyskalismy sie (nawzajem ;) na
ziemi lubuskiej :))

199. Data: 2002-07-09 17:46:33

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Zeby bylo smieszniej poznalismy sie vel pozyskalismy sie (nawzajem ;) na
> ziemi lubuskiej :))

To jest calkiem niezła słowiańska ziemia odzyskana od giermańca. Nie wstyd
to!
Bo nawet tam winnice jakieś bywały i bywają (widziałem w TV).
Pozdrawiam :-)
Janusz

200. Data: 2002-07-09 17:51:22

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Jaasne, zwlaszcza jak polowa urzednikow pewnej gminy jest zawsze na
urlopie ;>

Aaaaaa! To normalka. Kiedyś jednak miałem okazję rozwiązac podobny
przypadek.
Zakładałem się o 1,5 godziny.
Po 74 min byli wszyscy potrzebni....!!!! :-)))

To o czym mówisz to są drobiazgi, a nie sprawy niemożliwe.... :-)))))
Pytaj o cuda! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

sosna czarna na zywoplot?