Encorton - skutki uboczne

1. Data: 2002-10-05 11:42:42

Temat: Encorton - skutki uboczne
Od: "Pracus24" <p...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktos z grupowiczow przeszedl przez kuracje Encortonem? Jak wygladaja
skutki uboczne?

Mi przepisano 60 mg Encortonu dziennie poczawszy od poniedzialku i troche
trzese portkami...

Pracus

2. Data: 2002-10-05 14:16:48

Temat: Re: Encorton - skutki uboczne
Od: SC <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Oct 2002 13:42:42 +0200, "Pracus24" <p...@y...co.uk>
oznajmił/a:

>Witam,
>
>Czy ktos z grupowiczow przeszedl przez kuracje Encortonem?
>Jak wygladaja
>skutki uboczne?

Brałem to cholerstwo w dużych dawkach - długo w takiej jak piszesz..
Niczego mi tym nie wyleczono, a "zafundowano" martwicę jałową obydu
głów kości udowych. Stawy mam do wymiany. Mam żal do lekarzy, że nie
pomyśleli o przeciwdziałaniu skutkom ubocznym. Nie skończyłm jeszcze
nawet 30-tu lat, a już jestem niemal kaleką.

Sławek
GG#1397619
ICQ#137114342

3. Data: 2002-10-05 15:49:04

Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pracus24" <p...@y...co.uk> napisał w wiadomości
> [...]
> skutki uboczne?
>
> Mi przepisano 60 mg Encortonu dziennie poczawszy od poniedzialku i troche

witam,
ja bralam przez jakies 3 tygodnie po 8 tabletek, chyba 80 mg? znajomy
doradzil, abym brala cos oslonowego na zoladek. pilam manti i lykalam
ranigast. wzielam troszke pod uwage to, ze sterydy wzmagaja apetyt, ale w
moim wypadku niekoniecznie sie to sprawdzilo. podsumowujac: mi sie nic nie
spsulo, nie przytylam, a lek pomogl, ale znam kilka przypadkow, gdzie
przyjmowanie leku pociagnelo za soba mnostwo skutkow ubocznych....
mam nadzieje, ze bedzie oki i pozdrawiam,
d.

4. Data: 2002-10-06 07:06:59

Od: "Beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skutki uboczne?
>
> Mi przepisano 60 mg Encortonu dziennie poczawszy od poniedzialku i troche

Osteoporoza, otyłość, depresja, obniżenie odporności organizmu.

5. Data: 2002-10-06 21:30:55

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pracus24 <p...@y...co.uk> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anmj77$j39$...@n...tpi.pl...
> [...]
> trzese portkami...
>
> Pracus
>
> No ale chyba nie zlecono Ci tego z powodu kataru, prawda? Jest to coś za
coś - jak zawsze w medycynie. A skutki uboczne mają wszystkie leki.
Glikokortykoidów nie zleca się tak po prostu.

---

trądzik różowaty
krem delfen a prezerwatywa
Niedosluch a sterydy