Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem

11. Data: 2020-06-01 03:57:04

Temat: Re: Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-01 01:56, XL wrote:
> [...]
Research.

GORĄCY

rak-zamkniecia-nas-uratuje-przed-koronawirusem/

> [...]
> NADprodukcją. ,,Normalnie" zawsze robiła to wojna.
> Teraz wojna oznaczałaby ogólnoświatową zagładę i gospodarek, i ludzkości.
> Trzeba było ją zastąpić czymś, co gospodarczo skutkuje jak wojna, a nie
> stanowi zagrożenia ludzkości.
> Przy czym nie nie, nie chodzi o ratowanie ludzkości - tylko najbogatszych i
> najbardziej wpływowych jej przedstawicieli, którzy zrozumieli, że tym razem
> wojna to już (delikatnie mówiąc) żaden interes, bo zagłada dotyczyłaby tak
> samo ich, jak każdego. No i nie ma interesu bez tych, na których się go

A myslisz, ze najbogatszych Chinczykow do spolki wezma...?

https://www.money.pl/galerie/artykul/10-najbogatszyc
h-chinczykow-wielkie,253,10,2379773.html

chyba nie wezma... bo nawet slynny filantrop siem opamnietal.

https://forsal.pl/gospodarka/aktualnosci/artykuly/14
80110,soros-chiny-sa-zagrozeniem-dla-europy-xi-jinpi
ng-jest-dyktatorem.html

//ciekawe co tera tutejsze oblesne levactwo bedzie nadawac...?

12. Data: 2020-06-01 09:16:46

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2020 o 22:34, m...@g...com pisze:

> Ale tak bez wnikania w szczegóły obecnej hecy z Corona. - Sama izolacja
> to chyba podstawa, gdy w grę wchodzi przenoszenie chorób zakaźnych?
> ---
> Na "zdrowy chlopski rozum" wydaje siem ze tak ale "zdrowy rozsadek" to przesad? ;)
Wiec nieKOniecznie. To zalezy jak lezy. Czasem moze bardziej szKOdzic niz POmagac bo
izolacja np psychosomatycznie zazwyczaj obniza odPOrnosc. Nawet takie patogeny jak
ebola, hiszpanka, holera czy czarna ospa moga mec swoja role biologicznie i
socjosPOlecznie i nie mowie o tzw "doborze naturalnym" ale np o rozwoju empatii i
wsPOldzialania. Czyli moga byc stymulantami cywilizacyjnymi nie do przecenienia. PO
smierci siem dowiesz co jeszcze ;)

To już zupełnie inny temat, czyli co dla człowieka(ludzkości) dobre.
Póki co gadamy o rozprzestrzenianiu się zarazy i zapobieganiu temu. A
tak w ogóle od strony filozoficznej - człowiek z natury nie jest zły -
złym dopiero go czyni stado.

13. Data: 2020-06-01 09:17:38

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2020 o 20:26, XL pisze:

> A czy uważasz, że od rzeczy są ospa-party maluchów, urzadzane przez
> rodziców?

W sposób kontrolowany to może być alternatywa dla szczepionek.

14. Data: 2020-06-02 00:42:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-01 09:16, Trybun wrote:

> [...]
> Póki co gadamy o rozprzestrzenianiu się zarazy i zapobieganiu temu. A
> tak w ogóle od strony filozoficznej - człowiek z natury nie jest zły -

//moze dlatego, ze zapomina o swej glebi duchowej...?

15. Data: 2020-06-02 00:43:22

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-01 09:17, Trybun wrote:

> W sposób kontrolowany to może być alternatywa dla szczepionek.

//zdaje siem, ze na tom ospe z party, to nie ma szczepionek... ale, co
ja tam wiem...

A jednak eutanazujom starcow w KOntekscie covida! [Szwecja]
Michalkiewicz POczul zapach krwi!? "Nadjeżdżają jeźdźcy Apokalipsy"
"Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Dzien ojca
Grupowe boty