Estazolan, xanax, efedryna

11. Data: 2005-08-22 10:51:47

Temat: Re: Estazolan, xanax, efedryna
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 22 Aug 2005 10:41:13 +0200, *Marek.*
<news:dec2sp$hti$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Z calym szacumkiem.... ale normalni to stale benzodiazepin przyjmować nie
> muszą ( i nie chcą) .
> Marek

> Użytkownik "Redtown" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
>:> Xanax jest podobnym lekiem jak Estazolam. Uwaza sie ze aby uzaleznic sie
>:> wystarczy przyjmowac przez 4 tygodnie - dawka nie zawsze ma znac

>: Nie strasz normalnych ludzi nie wiadomo czym :) Lepiej postrasz nałogowych
>: palaczy.. tych są miliony

Hej, sobowtórze M Jacsona siedź dalej w namiocie w tej swojej maseczce na
twarzy, bo to Ty jesteś nienormalny. Nie ubliżaj lekarzom i ludziom
odmieńcu!

--
Kaja

12. Data: 2005-08-23 09:16:34

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

WITAM
trafilem ;-))) na zaburzenia emocjonalne co ???
bo normalny to zdrowy
a zdrowie to:
"zdrowie to pełny dobrostan fizyczny, psychiczny i społeczny, a nie tylko
brak choroby lub niedomagania".
I to by zamykalo temat bo kończy mi sie tlen.
Marek

:
: --
: Kaja