Euc*** is back !!!!

1. Data: 2002-11-05 20:28:46

Temat: Euc*** is back !!!!
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzisiaj bylem swiadkiem takiego oto zdarzenia:

Apteka, koncze zakupy lekarstw, wpada pani, lat ok 40-kilka, szybko
podchodzi do okienka, nie czekajac na koniec objasnien faramceuty dla mnie,
szybko i z przejeciem pyta:
- pani magister, pani magister czy TO prawda????
- ??
- czy Eukardina FAKTYCZNIE jest dostepna z powrotem ???? bo wlasnie wracam z
miasta i tam slyszalam, ze JEST po aptekach, ale nie wiem czy to prawda????
- tak, od kilku dni mamy...
- och, to dobrze, bo moja ciocia to TYLKO na eukardine idzie....

/bez komentarza/

=======================

jutro to dzis - tyle ze jutro

GG 402495

2. Data: 2002-11-05 20:40:33

Temat: Re: Euc*** is back !!!!
Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prawda????
> - tak, od kilku dni mamy...
> - och, to dobrze, bo moja ciocia to TYLKO na eukardine idzie....

Jakby ztabletkowac vit C i nazwac Eucardin, tez by napewno jej pomoglo :-)
Znam takie. Ja mam taka pacjentke "ktora idzie tylko na" Vit. C z Polfy
Kutno, Vit B complex Polfa Kutno i Vit B1 Polfa Grodzisk Mazowiecki :-))
inne witaminy jej nie interesuja :-)

minisiston
Co to są Leki Etyczne?
prosba o rade