Eugenika - w imię postępu?

1. Data: 2016-10-03 22:21:43

Temat: Eugenika - w imię postępu?
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

TVP1 wyświetliła dzisiaj o 20.30 film Grzegorza Brauna zatytułowany
"Eugenika - w imię postępu". Warto zobaczyć w kontekście nie tylko
toczącej się dyskusji na temat dopuszczalności aborcji. Cały film pod
adresem https://www.youtube.com/watch?v=kxghpgRliO0. Naprawdę warto
zobaczyć i zastanowić się nad jego przesłaniem.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

2. Data: 2016-10-03 22:23:01

Temat: Re: Eugenika - w imię postępu?
Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=yNupy_kHD9c

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

3. Data: 2016-10-04 22:21:43

Temat: Wesprzyj. Re: Eugenika
Od: "Anatomek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> "Eugenika - w imię postępu".

> LeoTar

Ile eugenicznych dzieci adoptowałeś ?

W jakiej wysokości finansowo wsparłeś eugeniczne dzieci ?

4. Data: 2016-10-05 06:33:20

Temat: Re: Wesprzyj. Re: Eugenika
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anatomek pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ile eugenicznych dzieci adoptowałeś ?
>
> W jakiej wysokości finansowo wsparłeś eugeniczne dzieci ?

Mam syna z zespołem Down', któremu poświęciłem wszystkie siły i środki
by go usamodzielnić. Na początku działałem po omacku ale bardzo szybko
doszedłem do rozszyfrowania na czym właściwie to usamodzielnienie ma
polegać i jak je zrealizować. Na przeszkodzie stanęła jednak jego matka,
która nie dała mi nawet szansy na to bym jej wyjaśnił w czym rzecz. Jak
to kobieta przekonana o tym, że jako ta która urodziła wie lepiej od
ojca o tym czego dziecku potrzeba i jakie elementy a zawierać wychowanie
dziecka. I trwa w tym przekonaniu do dnia dzisiejszego zniewalając syna
emocjonalnie. A w gruncie rzeczy musi nad nim sprawować władzę gdyż boi
się, że bez podpierania się nim nie da sobie rady.

5. Data: 2016-10-05 07:51:28

Temat: Partia Watykańska ma usta pełne frazesów. Re: Wesprzyj. Re: Eugenika
Od: "Anatomek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anatomek pisze:
> [...]

by go usamodzielnić.

Na przeszkodzie stanęła jednak jego matka,

=============
Postaraj się porozumieć z jego matką. Być może
potrzebne bedzie posrednictwo kogoś, kto będzie akceptowany
przez obie strony.

Takich dzieci jest więcej.
Partia Watykańska ma usta pełne frazesów,
a nie słyszałem żeby ktoryś adoptował takie dziecko,
lub regularnie wspierał je finansowo.

6. Data: 2016-10-05 08:39:33

Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <L...@w...pl> pisze:
> [...]
> adresem https://www.youtube.com/watch?v=kxghpgRliO0. Naprawdę warto
> zobaczyć i zastanowić się nad jego przesłaniem.

Czy w RP3 aborcję dzieci "z zespołem Downa" są
przymusowe/obowiązkowe/wymuszane?
Jakie wsparcie dla dzieci "z zespołem Downa" RP3 oferuje i jakie będzie
oferować po zmniejszeniu listy dozwolonych powodów aborcji?
Ile to będzie kosztować?
,,Życie ludzkie jest ponoć bezcenne ale budżet (NFZ) jest *i będzie* ograniczony."

Chcesz się wpierdalać w *ostrą* bieżącą politykę miej jaja robić to
otwarcie albo wal się prosto na drzewo. Ja mam do kurwy nędzy dość
dyskusji ala taka jaka była o wyższości armii zawodowej nad armią z
poboru z niezwykle starannym unikaniem kwestii "*JA* nie chce pójść w
kamasze" i "Mnie (już) w kamasze nie wezmą".

Polityczna aborcyjna puszka Pandory została otwarta. IMHO obecny
kompromis się nie utrzyma a szansę na rozszerzenie wskazań do legalnej
aborcji (w następnych dwóch kadencjach Sejmu) są większe niż na
ograniczenie. Bardzo wyraźnie większe ale nie przygniatająco większe.
IMHO chamskie przepchnięcie tej ustawy zaostrzającej wychyli wahadło do
przyszłego cofnięcia poza stan obecny.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata. (Przysłowie afgańskie)

7. Data: 2016-10-05 14:55:43

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anatomek pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> Postaraj się porozumieć z jego matką. Być może potrzebne będzie
> posrednictwo kogoś, kto będzie akceptowany przez obie strony.

Porozumienie z jego matką jest możliwe tylko w jednym przypadku: gdy ona
sama dojrzeje do tego by się odważyła przed samą sobą przyznać, że w
obronie własnego "wewnętrznego dziecka" kłamała i manipulowała (i nadal
to robi). Ona sama musi się na to odważyć, musi uwierzyć, że nic się jej
z powodu przyznania do manipulacji i kłamstwa nie stanie gdyż tak działa
cała żeńska połowa ludzkości a ona jest tylko jedną z tej połowy.
Musiałaby sie odważyć "zdradzić" tę połowę w imię przyszłości całej
ludzkości tak jak próbowała to zrobić nasza córka Kasia za co została
przez matkę sromotnie psychicznie zgwałcona i zniszczona. Skrajnie
rozregulowane emocje poniżonej i zniszczonej Kasi stały się przyczyną
tego, iż dokonały się tak głębokie zmiany w strukturze informacyjnej jej
organizmu, które spowodowały mutacje informacji tzw. genetycznej u jej
synka. Jej matka musiałaby więc zaakceptować równie to, że stała się
przyczyną deformacji wnuka. Trzeba mieć naprawdę dużo odwagi by coś
takiego zaakceptować i rozmówić się z córką. Kiedyś wierzyłem w to, że
Teresa M. jest kimś wyjątkowym i że będzie ją stać na taką odwagę, ale
ostatnio zwątpiłem w jej zdolność widzenia dalej niż czubek własngo (i
babskiego) nosa.

> Takich dzieci jest więcej. Partia Watykańska ma usta pełne frazesów,
> a nie słyszałem żeby ktoryś adoptował takie dziecko, lub regularnie
> wspierał je finansowo.

Żadna organizacja na świecie nie jest w stanie wesprzeć wszystkich ofiar
przemocy emocjonalnej w rodzinie u których doszło do widocznych gołym
okiem deformacji o tych, którzy cierpią tylko(? i aż) psychicznie nie
wspominając. Bo cierpienie, choć nieuświadamiane, dotyczy nas wszystkich
chociaż uciekamy od uświadomienia sobie tego by ochronić resztki własnej
godności i "wewnętrznego dziecka". Jeżeli zło broni się tak gwałtownie
(jak to widzimy w "czarnych protestach") to konieczny jest celowany
przymus, który wymusi zbiorową refleksję nad tym, czy aby tradycyjne
wychowanie zakazujące wychowania seksualnego dzieci wśród i przez
rodziców/wychowawców, nie jest właśnie rozwiązaniem problemu globalnej
przemocy, którą wpuścił między swoje wytwory nieświadomie nieświadomy
Stwórca.

8. Data: 2016-10-05 15:28:35

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-05 o 14:55, LeoTar pisze:

> [...]
> rodziców/wychowawców, nie jest właśnie rozwiązaniem problemu globalnej
> przemocy, którą wpuścił między swoje wytwory nieświadomie nieświadomy

a że twój syn jest chory na 21 tisomie to czyja wina?

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>

9. Data: 2016-10-05 15:51:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2016 o 14:55, LeoTar pisze:
> Bo cierpienie, choć nieuświadamiane, dotyczy nas wszystkich

I niech tak zostanie. Cierpienie uszlachetnia.

Ewa

10. Data: 2016-10-05 15:57:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2016 o 15:28, Naja pisze:

> a że twój syn jest chory na 21 tisomie to czyja wina?

Matki Teresy zapewne.

Ewa

Eugenika - w imię postępu.
Głos rozsądku
[ ISM ] Engineering Mechanics - Statics (10th Edition) by Russell C. Hibbeler
"Chodzi o plody?" (re: KOD walczy!)
Dosc Dyktatury Kobiet! (re: KOD walczy!)