Europejski Tydzień Świadomości Dysleksji - Warszawa

1. Data: 2005-10-03 23:58:23

Temat: Europejski Tydzień Świadomości Dysleksji - Warszawa
Od: Borek <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak co roku z okazji Europejskiego Tygodnia Świadomości Dysleksji PTD
organizuje Dni Otwartego Poradnictwa - tym razem 8 października 2005 r.
w godzinach 10.00-17.00 w dwóch miejscach w Warszawie:

w Szkole Podstawowej Nr 312 i PPP Nr 16
Warszawa-Gocław, ul. Umińskiego 12
(dojazd: autobusy - 111, 123, 301, 303, 416, E-5)

w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej "Edukacja"
Warszawa-Bielany, ul. Żeromskiego 14
(dojazd: autobusy - 103, 110, 116, 403, 409, 515, 701, 708, 726)

Harmonogram spotkania na Gocławiu:

godz. 11.00
Pokazowe zajęcia z psychomotoryki, przedstawienie metody stymulacji
dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (od 4-10 roku życia). Prezentacja
ćwiczeń. Rozmowy z rodzicami.

godz. 12.00
"Dysleksja" - wykład mgr. Wojciecha Brejnaka - Przewodniczącego
Warszawskiego Oddziału Nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji.

godz. 13.00
"Praktyczne problemy z ocenianiem dzieci dyslektycznych w szkole" -
wykład dr Teresy Opolskiej z Centrum Metodycznego Pomocy
Psychologicznej.

Do nabycia będą książki, poradniki i pomoce dydaktyczne.

Wstęp wolny, porady za darmo.

Na Bielanach w poradni jest znacznie mniej miejsca, więc impreza
będzie skromniejsza ;)

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.chembuddy.com - chemical calculators for labs and education
BATE - program for pH calculations

2. Data: 2005-10-04 07:53:45

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" ...
> [...]

> "Praktyczne problemy z ocenianiem dzieci dyslektycznych w szkole" -
> wykład dr Teresy Opolskiej z Centrum Metodycznego Pomocy

Jakby kto był, to się może zorientuje i poda, czy opublikują potem gdzieś w
sieci/czasopiśmie te wykłady. Szczególnie drugi mnie interesuje.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

3. Data: 2005-10-04 09:01:54

Od: Borek <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 04 Oct 2005 09:53:45 +0200, Harun al Rashid <a...@o...pl>
wrote:

> Jakby kto był, to się może zorientuje i poda, czy opublikują potem
> gdzieś w sieci/czasopiśmie te wykłady. Szczególnie drugi mnie interesuje.

Przypuszczam - bo taka była dotąd praktyka - że to trafi do biuletynu
Warszawskiego Oddziału PTD (dysleksja.waw .pl).

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
i diagnozy ryzyka dysleksji

4. Data: 2005-10-04 11:43:38

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> napisał w wiadomości

> Przypuszczam - bo taka była dotąd praktyka - że to trafi do biuletynu
> Warszawskiego Oddziału PTD (dysleksja.waw .pl).

Dzięki, znalazłam stronę.

5. Data: 2005-10-04 13:43:23

Od: Borek <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 04 Oct 2005 13:43:38 +0200, Harun al Rashid <a...@o...pl>
wrote:

> Dzięki, znalazłam stronę.

Z tym, że biuletyn zwykle wychodzi dwa razy do roku, więc to będzie
opublikowane dopiero w okolicach wiosny. Jeżeli będzie.

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski

6. Data: 2005-10-04 13:59:47

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" ...
> Z tym, że biuletyn zwykle wychodzi dwa razy do roku, więc to będzie
> opublikowane dopiero w okolicach wiosny. Jeżeli będzie.

Trudno, poczekam. Na razie przejrzałam dostępne informacje; mają ciekawy
dział z metodami pracy z dyslektykami, niezłe praktyczne omówienie
Dennisonów. Szkoda, że nie publikują pełnych tekstów biuletynu, plik
archiwum aż się prosi o zagospodarowanie.

7. Data: 2005-10-04 15:59:14

Od: Borek <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 04 Oct 2005 15:59:47 +0200, Harun al Rashid <a...@o...pl>
wrote:

> [...]
> Dennisonów. Szkoda, że nie publikują pełnych tekstów biuletynu, plik
> archiwum aż się prosi o zagospodarowanie.

To - jeśli nie znasz - rzuć jeszcze okiem na

htt://www.spet.info.pl

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--