Eutanazja

41. Data: 2001-07-08 10:49:26

Temat: Re: Eutanazja. Głębokie przekonanie...
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli znajdę się w sytuacji w której nic nie przyniesie mi ulgi, duchowej czy
fizycznej, będę wyłączony z możliwości wpływania w jakikolwiek sposób na świat,
zostanie mi zapewniona naljepsza opieka z możliwych, super śroski
przeciwbólowe, najnowoczesniejsze i rekordowo zinformatyzowane wózki i pomoce,
a ja nadal będę chciał (a chcę, mam to wpisane w dowód, może kiedyś ktoś
chociaż na chwilę zastanowi się nad wpisaną tam prośbą) odejść, chcę, aby jakaś
ustawa umożliwiła mi to i aby znalazł się człowiek, który nie naraając się na
więzienie, będzie mógł to dla mnie zrobić. Nawet jeśli jedna osoba na świecie
będzie chciała odejść w majestacie prawa poprzez eutanazję i nie da się jej
jakimikolwiek środkami odwieść od tej decyzji, będę chciał takiej ustawy, dla
tych wszystkich, którzy świadomie tego chcą. Pozdrawiam.

P.S. Ale nie po trupach, uchwalaną przez nasz parlament, który nawet dobrego
przepisu na wódkę z lodem nie potrafiłby zapisać na skrawku serwetki. Tu
docierać się koncepcja musi w dyskusji, a nie w życiu, że jakoś to się z czasem
unormuje - a w domyśle, wymordujemy wszystkich zbędnych i zwalimy to na koszta
reformy i niedoskonałość przepisów wykonawczych.

42. Data: 2001-07-08 20:46:08

Temat: Re: Eutanazja
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl napisał:

> Dobrze więc, ponieważ jednak jak przynudzam za długo, wylogowywuje mnie
> systematycznie, przeto w kilku krokach zamieszczonych po sobie postaram się
> przedstawić swój punkt widzenia na problem eutanazji. Pozdrawiam.

nie potrafisz napisac to w jednym poscie, bo nie chce mi sie tyle razy klikac i
czytac to samo

43. Data: 2001-07-09 16:35:49

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już znalazłem błąd u siebie. Ilekroć wysyłałem długi post, wyrzucało mnie z
sieci. Teraz już w porządku. Pozdrawiam i przepraszam za kłopot.

Dieta Kwaśniewskiego
przegroda nosnowa, laryngolog i septoplastyka
chirurgia plastyczna
Prosze o rade
Nadkwasota