FUW: prawa autorskie do klasówek

Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Date: Thu, 16 Feb 2012 22:17:02 +0100
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: FUW: prawa autorskie do klasówek

FUT warning

Witam - tu mnie chyba jeszcze nie było ;), ale zajrzałem
i potknąłem się o zabytkowy wątek. A że do prawa autorskiego
przed chwilą zaglądałem, to mnie podkusiło.
Przepraszam za wyciąganie starocia, ale nowszych w tej
tematyce nie ma.

Ad rem:

On Wed, 23 Nov 2011, Nixe wrote:

> http://wyborcza.pl/1,75248,10691811.html
>
> Co o tym sądzicie?

Sądzę, całkiem poważnie, że rozpatrzeć należy wnioski stąd:
186,Warszawa_oskarza_Lodz_o_plagiat__Prawnicy__Ale__
_.html

http://prawo.vagla.pl/node/8702

Pytanie: czy ułożenie zadań do kartkówki spełnia wymagania art.12.2
ustawy Karta Nauczyciela?
Jeśli tak... to właścicielem praw majątkowych jest pracodawca,
czyli urząd państwowy.
A to oznacza, że taka treść byłaby "własnością publiczną".
De facto tak jest, w końcu za to nauczycielowi płacą z publicznych
pieniędzy.
Co przemawiałoby przeciw?

pzdr, Gotfryd