Fachowiec do hydrauliki i glazury

1. Data: 2005-09-15 07:58:13

Temat: Fachowiec do hydrauliki i glazury
Od: "Radosław Grabowski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poszukuje osoby uczciwej - fachowca do zainstalowania stelazu WC Geberit-a.
Milo by bylo, gdyby rowniez potrafil polozyc glazure i terakote na nieduzych
powierzchniach (3m2 oraz 2 m2).
Prosze o namiary osob z Mokotowa/ Ursynowa.
Moze znacie takich ludzi - teraz nie jest ich wielu.
Praca bylaby mozliwa wieczorami, oraz w sobote.

Pozdrawiam
Radoslaw Grabowski

2. Data: 2005-09-16 16:18:19

Temat: Re: Fachowiec do hydrauliki i glazury
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dgb9j0$dca$1@news.onet.pl
Od: Radosław Grabowski <r...@p...onet.pl>
Było:
> Witam,
> Moze znacie takich ludzi - teraz nie jest ich wielu.
> Praca bylaby mozliwa wieczorami, oraz w sobote.

Pan Jerzy Kur 501 350 101
Zapyta, zobi o wiele więcej niż się zamawia, ale później chce za to
pieniędzy ;-) .
Jest porządny, sprząta, wyrabia się w terminach nawet z tą dodatkową pracą.
Ma "zaufanych" do robót gdzie potrzeba więcej pracowników.
Z tymi wieczorami to nie mam pojęcia...

Głosuj na WC - już nie trzeba...
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

3. Data: 2005-09-16 16:19:39

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dger90$mok$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Sławek SWP <s...@w...pl>
Było:
> Z tymi wieczorami to nie mam pojęcia...

...Bo jest rozchwytywany.

Głosuj na WC - już nie trzeba...
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

Lodówka, pralka - jakie polecacie?
Łazienka / kuchnia - jakie umywalki / kibelki etc polecacie - jestem zielony przez duże Ź
Grzyb na scianie - co poradzicie.
Firma BRW nie dotrzymała terminu z umowy
Mikrofalówka LG typ MC8083MLR ktoś ma?