Prawa człowieka.

1. Data: 2000-06-19 20:46:36

Temat: Prawa człowieka.
Od: "Dariusz" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ Abuse nie udało się złapać fałszerza korespondencji internetowej
w ogóle nie odpisywali mi), postanowiłem zadzwonić bezpośrednio do zespołu
bezpieczeństwa sieciowego. Po przedstawieniu się i podaniu swojego adresu
E-mail, Pan po drugiej stronie słuchawki przełączył telefon na trybgłośno m
ówiący i kazał mi opowiedzieć jeszcze raz całą sprawę. Gdy skończyłem to po
jego stronie rozległ się gromki śmiech wielu osób. poprosiłem więc o wyjaśni
enia, uprzedziwszy, że wszystko co powie jest nagrywane. Gość bezczelnie odp
owiedział mi, że nie odpowiadają na me skargi, ponieważ mają wszystkie moje
adresy E-mail w KF (kill file). Zapytałem skąd wiedzą które należą do mnie.
Okazało się, że onet współpracując z nimi daje im namiary, że chyba założyłe
m jakieś nowe konto, oni (abuse) przeglądają logi onetu i w porównaniu z dan
ymi z centrali telefonicznej Wiedzą po IP, że to ja założyłem to konto. Wted
y wędruje ono do KF w abuse. Gdy powiedziałem, że to wbrew prawu, że narusza
ją wolność słowa i wypowiedzi, jeśli tak dalej będą robić to oddam sprawę do
Trybunału w Hadze, zaczęli się znów śmiać i stwierdzili, że jeszcze raz do n
ich zadzwonię to zablokują mi na centrali połączenia wychodzące na 0-20 i fa
cet rzucił słuchawką. Gdzie tu są prawa człowieka. Internet jest usługą dla
wszystkich, a nie dla wybrańców. W USA, gdyby tak ktoś postawił sprawę, sied
ź cicho, albo odetniemy cię od sieci, to FBpo przesłuchaniu dowodu rzeczoweg
o, jakim jest taśma z nagraniem naszej rozmowy, wsadziłaby rozmówcę na długi
e lata za kratki.

--
D.

2. Data: 2000-06-19 21:35:40

Temat: Falszerz Re: Prawa człowieka.
Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zlapcie tego falszerza.

Na dole sa pelne naglowki.

Dariusz
________________________

From:
"Dariusz" <t...@f...onet.pl>
Newsgroups:
pl.misc.samochody, pl.misc.telefonia, pl.sci.medycyna
Subject:
Prawa cz?owieka.
Normal
Date:
Mon, 19 Jun 2000 20:46:36 GMT
Mon, 19 Jun 2000 22:46:36 MET DST
pl.sci.medycyna:29841

Poniewa? Abuse nie uda?o si? z?apaae fa?szerza korespondencji
internetowej
w ogóle nie odpisywali mi), postanowi?em zadzwoniae bezpo?rednio do
zespo?u

3. Data: 2000-06-20 06:02:41

Temat: Re: Prawa człowieka.
Od: Al <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz Netscape czy Exploratora?

4. Data: 2000-06-20 08:59:27

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

NTG

BB

5. Data: 2000-06-20 22:01:40

Temat: @
Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BB wrote:

> NTG
>
> BB
To jest tak.
Przestepca internetowy falszuje korespondencje, pisze co chce, gdzie
chce.
Abuse go nie lapie, skoro dziala bezkarnie od miesiecy.
Ludzie odpisuja do mnie na listy falszerza i jeszcze
jak BB wystepuja w roli paserow, uznajac falszywa korespondencje za
niefalszywa.

Za woda takiego falszerza lapie FBI w ciagu 2 godzin.
Lapia go jeszcze przy kompie i po prostu aresztuja za falszerstwo
i naruszanie bezpieczenstwa internetu.

U nas jest tak ze falszerz pisze co chce, a na wymiar sprawidliwosci
wypina 4 litery.

Jezeli sie nie uporamy w Polsce z powszechnym falszowaniem
korespondencji e-mail to zaden biznes internetowy nie bedzie przynosil
zyskow,
bo to falszerze i hackerzy rzadza internetem.

6. Data: 2000-06-25 16:22:02

Temat: Odp: Prawa człowieka.
Od: "Dariusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:MEv35.31498$D...@n...tpnet.pl...
> Ponieważ Abuse nie udało się złapać fałszerza korespondencji internetowej
> w ogóle nie odpisywali mi)...

Gdy w piątek zadzwoniłem do obsługi swojej centrali, sprawdzić dlaczego mnie
rozłącza gdy serfuję po necie, to oni również ię śmieli się ze mnie. Gdy im
powiedziałem, że obcinanie mi prawa do źródła informacji, jakim jest
internet jest karalne i nie mogą mi zablokować 0-20. Gość z obsługi
powiedział, że bez nakazu CST nie może, ale jak będę im zawracać głowę, to
moją linię nieoficjalnie puszczą przez PCMkę i włączą mi teletaksę. Jak
powszechnie wiadomo, PCMka obniża prędkość połączenia do 14kb/s, a impulsy
teletaksy zakłucają transmisją danych, co często kończy się zerwaniem
połączenia po jednym impulsie. TPSA nie uzna takiej reklamacji, ponieważ
połączenie będzie trwało 3/6 minut. Gość powiedział, że zrobią to ta, że w
dokumentacji nie będzie śladu po PCMce i teletaksie.

D.

7. Data: 2000-06-25 18:32:45

Temat: Re: Odp: Prawa człowieka.
Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto zlapie tego falszerza dostanie skrzynke piwa.

A arbuza robi sobie jaja i ciagle kradnie cudze adresy e-mail.

Moze ktos wie, jak taka osobe wyleczyc ?

Dariusz

8. Data: 2000-06-26 05:48:29

Od: Michal Rok <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

ehlo

Dariusz wrote:

> Kto zlapie tego falszerza dostanie skrzynke piwa.
>
> A arbuza robi sobie jaja i ciagle kradnie cudze adresy e-mail.
>
> Moze ktos wie, jak taka osobe wyleczyc ?

A Expierd pisze do trzech zupelnie roznych grup jednego posta, ktory nie
dotyczy tematu ktorejkolwiek z nich, w dodatku w Followup-To wstawia temat
wiadomosci... Czy ktos wie, jak taka osobe wyleczyc?

Michal
--
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

9. Data: 2000-06-27 17:13:32

Temat: Odp: Odp: Prawa człowieka.
Od: "Dariusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Rok <m...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@m...com...

> A Expierd pisze do trzech zupelnie roznych grup jednego posta, ktory nie
> dotyczy tematu ktorejkolwiek z nich, w dodatku w Followup-To wstawia temat
> wiadomosci... Czy ktos wie, jak taka osobe wyleczyc?

mnie nie trzeba leczyć, to niektórych z was trzeba uśpić.

D.

10. Data: 2000-06-28 13:04:24

Od: f...@W...irc.pl (futszaK (w pracy)) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Jun 2000 07:48:29 +0200, Michal Rok <m...@m...com> wrote:

>A Expierd pisze do trzech zupelnie roznych grup jednego posta, ktory nie
>dotyczy tematu ktorejkolwiek z nich, w dodatku w Followup-To wstawia temat
>wiadomosci... Czy ktos wie, jak taka osobe wyleczyc?

killfile :->

futszaK

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

Re: Polish pharmacy degree, eccepted in Germany?
dawca szpiku
Re: Pytanie o transplantacje organow
Bole prawej strony brzucha
Galwanizacja gardła