Fasolka szparagowa na zimę.

1. Data: 2003-07-17 10:29:40

Temat: Fasolka szparagowa na zimę.
Od: "Marcin" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja siostra dostała skąś przepis na sałatkę z fasolki szparagowej do
wekowania

Jako przykładny grupowicz dzielę sie nim na forum grupy ( powiedzmy że to
będzie wpisowe )

1 kg fasolki szparagowej
20 dkg marchewki
20 dkg cebuli
100 ml oleju
1 łyżka cukru
1 łyżka soli
1 łyżka octu
1 koncentrat pomidorowy mały ( my zrobiliśmy z dużym ze słoiczka )

Fasolkę oczyszczoną i pokrojoną ugotować na mięko ( bez soli ). Cebulę
pokroić w kostkę i zeszklić na oleju , wrzucić do tego ztartą na tartce
jarzynowej marchewkę, dodać sól, ocet i cukier poddusić włożyć fasolkę a
następnie koncentrat pomidorowy. Wymieszać, poddusić jeszcze chwilę, do
słoików, zawekować.

My wraz z małżonką zrobiliśmy to wczoraj. Smak ok. zobaczymy co z tego
wyszło po kilku dniach.

Proszę o komentarze :)

Marcin M

1. Data: 2003-07-17 21:28:28

Temat: Re: Fasolka szparagowa na zimę.
Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin napisał , Dnia 2003-07-17 12:29:

> My wraz z małżonką zrobiliśmy to wczoraj. Smak ok. zobaczymy co z tego
> wyszło po kilku dniach.

Ja w domu sprzedałem ten pomysł - w przyszłym tygodniu będzie
realizowany - jutro mam święto ogórka ;-))

--
"Na żonę należy wybierać tylko taką kobietę, jaką by się wybrało na
przyjaciela, gdyby była mężczyzną." (Joseph Joubert)

ziemniaki z mikrofali
pytanie o śliwki
zupa krem z brokula
broad beans/fava beans