Faszyści zarzucają NAM faszyzm!

1. Data: 2017-11-21 13:24:39

Temat: Faszyści zarzucają NAM faszyzm!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Notowania niemieckiej NPD wciąż rosną. Państwo niemieckie jawnie finansuje
i uznaje za legalną partię-kontynuatorkę wizji Hitlera! Godzi się i
legalizuje demonstracje ze swastykami i hasłami nazistowskimi.
Dlaczego o tym nie mówi się w PE?

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/niemieck
i-trybunal-nie-zgodzil-sie-na-delegalizacje-npd,7076
99.html

A nam się zabrania narodowego Marszu Niepodległości! Służalcze psy o
niemieckich nazwiskach w PE szczekają na Polaków, że maszerują z hasłami
narodowymi!
--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

2. Data: 2017-11-21 14:06:06

Temat: Re: Faszyści zarzucają NAM faszyzm!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> A nam się zabrania narodowego Marszu Niepodległości! Służalcze psy o
> niemieckich nazwiskach w PE szczekają na Polaków, że maszerują z hasłami

http://m.telewizjarepublika.pl/bedzie-sledztwo-w-spr
awie-propagowania-faszyzmu-podczas-marszu-niepodlegl
osci,56916.html

I dobrze.

3. Data: 2017-11-21 19:45:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 13:24, XL pisze:
> [...]
> i uznaje za legalną partię-kontynuatorkę wizji Hitlera! Godzi się i
> legalizuje demonstracje ze swastykami i hasłami nazistowskimi.

Mówi się.
I normalni ludzie się niepokoją.

> https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/niemieck
i-trybunal-nie-zgodzil-sie-na-delegalizacje-npd,7076
99.html

> A nam się zabrania narodowego Marszu Niepodległości!

Bredzisz. Nie zabrania się.
Myli ci się niepodległość z hasłami rasistowskimi.

> Służalcze psy o
> niemieckich nazwiskach w PE szczekają na Polaków, że maszerują z hasłami
> narodowymi!

Czyli jakimi? Podaj przykład.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-11-21 19:46:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 14:06, XL pisze:

> http://m.telewizjarepublika.pl/bedzie-sledztwo-w-spr
awie-propagowania-faszyzmu-podczas-marszu-niepodlegl
osci,56916.html

> I dobrze.

Nadal będziesz udawać, że nic nie widziałaś i że to tylko incydenty?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-11-21 20:10:22

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.11.2017 um 19:45 schrieb Kviat:
> [...]

Bardzo dowcipne! NPD mimo, ze na Wschodzie pisala na plakatach, ze Luter
by na nich glosowal, dostala bardzo malo glosow, bo od 0.6 do 0.7% w
dwoch landach, a w skali krajowej 0.4% czyli 176.715, ponad 3x mniej niz
przed czterema laty. Pieniedzy od panstwa nie dostaje, a przed nastu
laty otrzymane musiala z powodu falszywej buchalterii zwracac. Summa
summarum, pani XL albo swiadomie falszuje albo ktos ja zle poinformowal.
Jezyka by sie tez mogla nauczyc, zeby chociaz cos z tego skapowac:

https://de.wikipedia.org/wiki/Nationaldemokratische_
Partei_Deutschlands#Finanzen

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

6. Data: 2017-11-21 22:31:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

awie-propagowania-faszyzmu-podczas-marszu-niepodlegl
osci,56916.html

> Nadal będziesz udawać, że nic nie widziałaś i że to tylko incydenty?

I dlatego się cieszę ze śledztwa??? Luzy pod deklem chyba masz.
Śledztwo wykaże te wasze prowokacje. Po prostu.

7. Data: 2017-11-21 22:46:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> summarum, pani XL albo swiadomie falszuje albo ktos ja zle poinformowal.
> Jezyka by sie tez mogla nauczyc, zeby chociaz cos z tego skapowac:

No ale o co ci chodzi? Że fałszywa buchalteria była - i co z tego? No to
teraz mają prawdziwą.

Co byś tu nie klepał, zdelegalizować NPD nie chcą, ich trybunał tego
zabronił - czyli MUSZĄ finansować, jak każdą LEGALNĄ partię. I finansują.
Czyli ich nazistowskie marsze też.
A w PE nikt nawet się nie śmie odezwać o tym - tylko akurat polski Marsz
Niepodległości im się nie podoba, który w Polsce jest narodową tradycją od
lat i jakoś za rządów PO też się odbywał, i też czasem z różnymi
,,ekscesami" na transparentach.

Więc ty mnie tu nie pouczaj, niemiecki utrzymanku :->

8. Data: 2017-11-21 23:05:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 22:31, XL pisze:

awie-propagowania-faszyzmu-podczas-marszu-niepodlegl
osci,56916.html

> I dlatego się cieszę ze śledztwa??? Luzy pod deklem chyba masz.
> Śledztwo wykaże te wasze prowokacje. Po prostu.

Oczywiście :)
A co innego ma wykazać śledztwo?
To co ma wykazać jest z góry ustalone.
I dlatego właśnie państwo pis upadnie. Bo to też przerabialiśmy :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-11-21 23:12:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 22:46, XL pisze:
> tylko akurat polski Marsz
> Niepodległości im się nie podoba, który w Polsce jest narodową tradycją od
> lat

Polską tradycją od lat jest rasizm i faszyzm?
Coś ci się w główce pomieszało :)
Ci ludzie dostali skrzydeł i wyszli na ulice. To nie jest tradycja. To
jest sposób dowartościowania swoich fobii wspieranych przez oficjalny reżim.

> i jakoś za rządów PO też się odbywał, i też czasem z różnymi
> ,,ekscesami" na transparentach.

I wtedy były próby (nieudolne zresztą) reagowania na to.
I to był błąd. Że były nieudolne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-11-22 00:16:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

awie-propagowania-faszyzmu-podczas-marszu-niepodlegl
> [...]

Będziecie musieli ,,przerobić" jeszcze sporo zaskoczeń.

--

Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Unia - dobrodziejka Polski :->