Faszyzm w imię Miłości

61. Data: 2010-01-18 12:26:55

Temat: Re: Faszyzm w imię Miłości
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 18-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> Już kiedyś było "bezwzględne krwiożercze bestie" czy jakoś tak. Może
> ktoś lepiej pamięta.

instynktownie krwiożercze bestie - IKB :)

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

62. Data: 2010-01-18 12:31:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Twój poprzedni punkt widzenia:

Ale ja nadal tak uważam! Gdzie widzisz sprzeczność?
Tylko tutaj, że w podobnej sytuacji może być moja przyjaciółka? A jest w
troszkę innej, ale nie mam zamiaru o niej tutaj opowiadać.

Ewa

63. Data: 2010-01-18 12:36:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> instynktownie krwiożercze bestie - IKB :)

Ano tak, jesteś nieoceniony.
Wiedziałam, że będziesz to pamiętał. :)

Ewa

64. Data: 2010-01-18 12:45:04

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Potępiając mnie i niewierne relacje np. z tą lekarką,
> automatem przybierasz o niej takie zdanie, jakie napisała Aicha w swoich
> cytatach.
> Nie znasz mnie, a już kompletnie jej i prawdopodobnie z powodu romansu
> nigdy nie potrafiłabyś dostrzec w niej wspaniałej kobiety i właśnie tak
> bardzo wyjątkowej, że warto dla niej zrezygnować z wierności kierując
> się rozsądkiem, a nie popędem.

Nie prościej zrezygnować z obecnego związku na rzecz tej wspaniałej i
tak wyjątkowej kobiety? Niż się w 400 -postowym wątku miotać i puszczać
całą parę w gwizdek?

--

Paulinka

65. Data: 2010-01-18 13:05:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 18-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> Ano tak, jesteś nieoceniony.
> Wiedziałam, że będziesz to pamiętał. :)

e tam, musiałem poguglać :)
ale że ty nie pamiętałaś?!

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

66. Data: 2010-01-18 14:09:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Dla takiego buraka jak ty,
> który nie rozróżnia walorów intelektualnych od emocjonalnych,
> lub mówiąc już do ciebie prościej,
> od walorów estetycznych dupy - teraz nie powinnaś mieć wątpliwość o co
> mi przecież chodzi,
> pewnie prościej ;-)

Być może miłośniku walorów intelektualnych zrozumiałabym twój przekaz,
jednak sposób w jaki go zredagowałeś pozwala sądzić, że matura z języka
polskiego była dla ciebie niewątpliwie dużym wyzwaniem.

--

Paulinka

67. Data: 2010-01-18 14:15:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hj1pub$uhp$1@node2.news.atman.pl...

> Być może miłośniku walorów intelektualnych zrozumiałabym twój przekaz,
> jednak sposób w jaki go zredagowałeś pozwala sądzić, że matura z języka
> polskiego była dla ciebie niewątpliwie dużym wyzwaniem.

Znasz kogoś, dla kogo matura z języka polskiego nie była dużym wyzwaniem ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

68. Data: 2010-01-18 14:18:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hj1pub$uhp$1@node2.news.atman.pl...

> Znasz kogoś, dla kogo matura z języka polskiego nie była dużym wyzwaniem ?

Znam. To wg Ciebie aż tak bardzo niespotykane zjawisko?

--

Paulinka

69. Data: 2010-01-18 14:22:44

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Taaa...
> ja wiem, że winę za twoje ograniczenie umysłowe może ponosić moje
> zredagowanie tekstu lub cokolwiek innego,
> ale nie przejmuj się, ponieważ właśnie dzięki temu
> nigdy nie będziesz stanowić niczyjej rozterki moralnej,
> podobnie jak twoje tutejsze koleżanki.

Niczyjej, czyli twojej. Nie zależy mi na twojej aprobacie, więc
komentarze o ograniczeniu umysłowym zachowaj dla siebie, po mnie to
spływa jak po kaczce.

> No może za wyjątkiem jednej.

Bardzo to interesujące, cały dzień czekałam, żeby się o tym dowiedzieć.

--

Paulinka

70. Data: 2010-01-18 14:24:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja nie znam.
Nawet dla tych nielicznych, którzy uważali że nie była, rozczarowali się.

Strzeliłaś sobie pięknego gola.
Trochę mniej negatywnych emocji przy formułowaniu opinii nie
zaszkodziłoby.
W innym razie para idzie w gwizdek... i nawet tego nie zauważysz.
Powaga. ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hj1qfo$uhp$2@node2.news.atman.pl...

> Znam. To wg Ciebie aż tak bardzo niespotykane zjawisko?

WIDAC...
He...he
Re: Genialne dziecko.
Zbrakło słów na temat.