Fatalny piatek;-(

1. Data: 2001-09-17 20:05:11

Temat: Re: Fatalny (byl: piatek) jest:sobota/dzieci
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
To: <p...@n...pl>
Sent: Monday, September 17, 2001 9:27 PM
Subject: Re: Fatalny (byl: piatek) jest:sobota/dzieci

> taka ladna teorie mi ktos wyluszczyl, ze dzieci sa najpierw jak
> psy a potem jak koty - najpierw patrza w Ciebie jak w obraz, laza
> za toba chca, zeby je wrecz za uchem podrapac. potem nagle w tzw
> wieku dorastania zamieniaja sie w kota...ktory i wlanymi drogami
> i przyjdzie pogadac kiedy on chce a nie kiedy Tychcesz etc
> etc...ja jakos mam bardziej psyniz koty...
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Kot kotu nie rowny ;-))) Mam takiego co moich kolan nie opuszcza, lazi za
mna wszedzie, nawet do toalety i molosnie patrzy mi w oczy - ale uratowalam
mu zycie - weic moze po prostu mnie lubi :-PPP
Herbatka
PS: Wbrew pozorom to nie bylo tylko o kotach
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2001-09-17 21:20:41

Temat: Re: Fatalny (byl: piatek) jest:sobota/dzieci - i co jeszcze?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> etc...ja jakos mam bardziej psyniz koty...
Powiedziala co wiedziala. ;-)
Mialem w swiom zycu kilka psów [róznych ras] , o róznym charakterze.
I co? I gucio. Teraz mam sznaucera!!! miniature o charakterze psokota!
pozdr. Jerzy
PS
I nie wysnuwam na tej podstawie daleko idacych wniosków.

1. Data: 2001-09-17 21:40:49

Temat: Re: Fatalny (byl: piatek) jest:sobota/dzieci - i co jeszcze?..kto to wie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
>pozdr. Jerzy
>PS
>I nie wysnuwam na tej podstawie daleko idacych wniosków.

to bylo stwierdzenie ogolne. zadnych szcegolnych ras mi nie
wymieniano!!!

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-17 22:05:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to bylo stwierdzenie ogolne. zadnych szcegolnych ras mi nie
> wymieniano!!!
O rany kota, zadne psy nie byly omawiane!!! Wcielas sie jak miedzy wódke a
zakaske!
Cmok, Jerzy

1. Data: 2001-09-18 06:14:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>O rany kota, zadne psy nie byly omawiane!!! Wcielas sie jak miedzy wódke a
>zakaske!
>Cmok, Jerzy

przecie ja nie z Toba te rasy omawialam!!!!! moze od czepmy sie
juz od psow i zakasek, bo mi sie w umysle zaczyna mieszac

cmok nazad Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-18 14:49:45

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

;))))))
watek koto-pies cd.
moja kota jest komunikatywna jak nie jeden pies, przybiega
do domu na dzwiek imienia, tez lazi za mna krok w krok, ;))
z ta roznica ze psy robia to do upadlego - koty: do
widzimisie
w kuchni najbardziej lubi to co ja gotuje-lizus :>, a
ostatnio zezarla czosnek :>

Caste i kot

1. Data: 2001-09-18 17:51:33

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> w kuchni najbardziej lubi to co ja gotuje-lizus :>, a
> ostatnio zezarla czosnek :>
>
> Caste i kot

Castle uwazaj - liliowate sa trujace dla kotow !!! A moze Twoj to jakis
mutant ??
Herbatka
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

zupa rybna
Pytanie o Ciasto na Pizze
OT - cud sie stal pewnego razu