Filet, czy jak mu tam, szydelkowy

1. Data: 2005-12-09 10:39:51

Temat: Filet, czy jak mu tam, szydelkowy
Od: "Marta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nigdy mi sie ta technika nie podobala (serwety, firanki i takie tam), ale
chce sprobowac zrobic jakies swiateczne drobiazgi i mam problem - jak
dodawac okienka z lewej strony robotki? Zapomnialam strony FAQ-a, tam byly
jakies odnosniki?
Marta

2. Data: 2005-12-09 11:26:28

Temat: Re: Filet, czy jak mu tam, szydelkowy
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta napisał:
> [...]
> chce sprobowac zrobic jakies swiateczne drobiazgi i mam problem - jak
> dodawac okienka z lewej strony robotki? Zapomnialam strony FAQ-a, tam byly

prosze ;)

3. Data: 2005-12-09 13:28:42

Od: "Marta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> http://www.killfile.pl/faq/pl.rec.robotki-reczne.htm
> prosze ;)

Dzięki, ale niestety nic nie znalazłam - tzn. coś niby jest odnośnik, ale
prowadzi do nikąd :-(
A nie ma ktosia sposobu na to dodawanie okienek pełnych i pustych po lewej
stronie?
Marta

PS. Próbowałam łańcuszkami (pełne), ale to paskudnie wygląda.

4. Data: 2005-12-09 13:29:19

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a):

> A nie ma ktosia sposobu na to dodawanie okienek pełnych i pustych po lewej
> stronie?

Puste okienko mozesz zrobic z poczwornego slupka (jesli filet jest ze
slupkow), a kazde kolejne tez z takiego slupka wbitego w polowe dlugosci
poprzedniego.
A pelne...? zobacze w domowych archiwach, jak cos znajde, to sie jeszcze
odezwe.

th

5. Data: 2005-12-09 17:13:41

Od: Agnieszka R <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszło na priva wszystko co potrzeba :-)

Agnieszka R

6. Data: 2005-12-12 06:46:37

Od: "Marta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka R" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> poszło na priva wszystko co potrzeba :-)
>
> Agnieszka R

Piękne dzięki :-)
Marta

xxx link TW
[xxx] jeszcze kilka linków
xxx (chyba) nowe forum
szukam xxx
[xxx] nowy Popcorn, Newton i Forever Friends [Xmas]