Forum dla młodych małżeństw

111. Data: 2005-12-14 23:11:08

Temat: Re: Forum dla młodych małżeństw
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-15 00:08:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elske* skreślił te oto słowa:

Pani kierowniczka?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

112. Data: 2005-12-14 23:12:10

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pani kierowniczka?

Hę? Mua? W jakimż sensie? :-)

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

113. Data: 2005-12-14 23:13:08

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> A ja sie zastanawialam -- po co mi ten Usenet...

Zamiast wibratora?

Eulalka, tak sobie pomyslałam tylko... ;)

114. Data: 2005-12-14 23:14:19

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-15 00:12:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elske* skreślił te oto słowa:

> Hę? Mua? W jakimż sensie? :-)

To musi być przykre tak nie łapać wszystkiego co piszą inni...

115. Data: 2005-12-14 23:15:31

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To musi być przykre tak nie łapać wszystkiego co piszą inni...

No przecież piszę, że perły przed wieprze :-)

116. Data: 2005-12-14 23:16:59

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-15 00:15:31 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach

Znaczy też mam sobie iść?

117. Data: 2005-12-14 23:21:15

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy też mam sobie iść?

Nie :-). Ciebie lubię :-).
Poza tym ja nie mówię, żeby Jola sobie poszła. Gdyby to zrobiła bardzo
spadłby poziom intelektualny grupy.

118. Data: 2005-12-14 23:23:23

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-15 00:21:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elske* skreślił te oto słowa:

> Nie :-). Ciebie lubię :-).

Czyli kierowniczka ;)

> Poza tym ja nie mówię, żeby Jola sobie poszła. Gdyby to zrobiła bardzo
> spadłby poziom intelektualny grupy.

Motłoch by tego nie odczuł najpewniej.

119. Data: 2005-12-14 23:25:46

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli kierowniczka ;)

Szczerze mówiąc preferuję mniej eksponowane stanowiska. Na przykład
skarbniczka moze być ;).

> Motłoch by tego nie odczuł najpewniej.

Tego najpewniej sie nie dowiemy.

120. Data: 2005-12-15 07:18:54

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" :

> [...]
> śmiechu lub pukają się sugestywnie w czaszkę. Motłoch. Ot co. To musi być

O, a ja uwielbiam takich inteligentnych i złośliwych ale facetów. Szkoda
Jola że nie jesteś facetem.

Pozdrowienia.

Basia

Różnica wieku
Rodzice, a dzieci
[OT] pomocy potrzebuję świątecznie
Rzutnik ANIA + zestaw super bajek, okazyjnie..
Prosze o pomoc