Fotki z mojej dzialeczki:)

71. Data: 2004-01-27 11:50:54

Temat: Re: Fotki z mojej dzialeczki:). Dlugie.
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl>
> W wiadomości news:bv5i63$jkb$1@atlantis.news.tpi.pl
> >
> Hejka. Założę się, że to nie chodziło o Komendanta. :-) Czyżby
początki
> megalomanii? ;-)

Skoro nie Ty i nie Janusz to pozostaje Bogusław.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

72. Data: 2004-01-27 11:51:02

Temat: Odp: Fotki z mojej dzialeczki:). Dlugie.
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bv5ior$4g4$...@k...task.gda.pl...

> Hejka. Założę się, że to nie chodziło o Komendanta. :-)

Przegrałeś :-))

Czyżby początki > megalomanii? ;-)

Początki??? Skrajna forma!!! Nikt nie ma o mnie lepszego zdania jak ja
;-))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

73. Data: 2004-01-27 12:02:59

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bv5jbm$q2q$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> Czyżby początki > megalomanii? ;-)
>
> Początki??? Skrajna forma!!! Nikt nie ma o mnie lepszego zdania jak ja
> ;-))))))

Hejka. Do tego jeszcze to szalone powodzenie u kobiet... :-)
Pozdrawiam z podziwem Ja...cki
H.Z.: "Choć rzadko żyły z chłopami - Orzeszkowa i Konopnicka współczuły ich
doli." :-)

74. Data: 2004-01-27 12:12:41

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bv5k1l$ecu$...@k...task.gda.pl...

> Hejka. Do tego jeszcze to szalone powodzenie u kobiet... :-)

Nie zazdrość!! Łatwo nie jest. :-)))
Jednak gdybyś chciał sposób na to, to jedz bób.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

75. Data: 2004-01-27 16:29:12

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> I jeszcze jedno emocje odkładamy na
> bok. Liczą się tylko argumenty.

Nie, mój drogi. Jeśli pozbawimy się emocji, to lepiej żebyśmy niczego
już nie robili :(

> A czy ta twoja żaba to jest choć trochę magiczna?

Żaba z rurką w brzuchu i permanentnymi wymiotami ? Jest sprzeczna z
moim poczuciem estetyki ;-)

To jest MOJA żaba. Patrz post wyżej.
Na wodotrysk miałam inny pomysł.
Kilka innych pomysłów, ale i tak musiałam wybrać jeden.

Pozdrawiam
Ewa

76. Data: 2004-01-27 16:41:26

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak ktoś jest analfabetą i nie umie czytać? To co?

A w kompie ma superprogram, który transponuje tekst pisany na słowo
mówione i czyta właścicielowi do poduszki?

Pozdrawiam
Ewa

77. Data: 2004-01-27 16:47:06

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w
wiadomości news:bv5jbm$q2q$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Przegrałeś :-))

Pudło, Januszu!
Pudło, Jerzy!
Punkt dla Dirko!
Gra trwa.

Pozdrawiam
Ewa

78. Data: 2004-01-27 17:47:19

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> nie będzie można prostować merytorycznych błędów
> dotyczących uprawy, ochrony czy wreszcie nazw i systematyki, bo być
może
> wschodzacej na naszej grupie gwieździe podetnie to skrzydła,

Bardzo mnie ciekawi, z któregoż to miejsca mojego posta wyczytałeś
cokolwiek
na temat niestosowności prostowania błędów merytorycznych. Gwoli
Twojej informacji: moja wypowiedź dotyczyła wyłącznie kwestii
płynności kanonów estetycznych.

> Szczególnie takim, którzy nawet by nie obejrzeli jego zdjęć. ;-)

Umiejętnie zrobione zdjęcie potrafi bardzo (in plus) zafałszować
niezbyt ciekawą rzeczywistość.

Zapraszam w realu. Wtedy możemy nawet podyskutować :) . Jak również
będziesz mógł powiedzieć, co ci się nie spodoba. Bo jednak jest duża
różnica między stwierdzeniem typu: "nie podoba mi sie sposób, w jaki
układasz kamienie czy to, jak traktujesz iglaki", a kategorycznym
zaleceniem: "wywal to (bo mnie się nie podoba)".
Czy naprawdę, jeżeli akurat nie lubię iglaków, to wszystkim
grupowiczom mam nakazywać, żeby się ich pozbyli? To chyba nie o to
chodzi w sensownej krytyce.

> Chyba właśnie komuś podcinasz skrzydła. ;-)

Ty. Mnie. Ręce. Właśnie opadły ;-)

Pozdrawiam
Ewa

79. Data: 2004-01-27 18:17:52

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> writes:

> A w kompie ma superprogram, który transponuje tekst pisany na słowo
> mówione i czyta właścicielowi do poduszki?

A to akurat nie jest taką wielką rzadkością...

Pozdrawiam,
Grzesiek, pamiętający czasy Internet Society oraz Internetu dla
Niepełnosprawnych
--
Pewna polska poetka, ujęta
Gościnnością Pana Prezydenta

80. Data: 2004-01-27 18:44:12

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m27jzdb6i7.fsf@sapijaszko.net...

> A to akurat nie jest taką wielką rzadkością...
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek, pamiętający czasy Internet Society oraz Internetu dla
> Niepełnosprawnych

Można jeszcze komuś coś podyktować.
;-)
--