Fruktoza zamiast cukru

1. Data: 2004-04-08 22:10:39

Temat: Fruktoza zamiast cukru
Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Na fali pogadanek o zdrowym odżywianiu zakupiłam fruktozę i planuję
zastosowanie jej zamiast cukru w serniku. W związku z tym pytanie - jeśli w
przepisie mam 2/3 szkl. cukru, to ile mogę zaserwować ciastu fruktozy. No i
przede wszystkim, czy taka zamiana ma sens :)

Pozdrawiam przedświątecznie
AM

2. Data: 2004-04-09 05:55:52

Temat: Re: Fruktoza zamiast cukru
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>. No i
> przede wszystkim, czy taka zamiana ma sens :)

niestety nie ma :(

Jurek

3. Data: 2004-04-09 07:25:41

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety nie ma :(

możesz rozwinąć swoją bardzo lakoniczną wypowiedz.

4. Data: 2004-04-09 10:55:11

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de

> możesz rozwinąć swoją bardzo lakoniczną wypowiedz.

bylo uwazac na lekcjach

Jurek

5. Data: 2004-04-16 09:48:47

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bylo uwazac na lekcjach
> Jurek

No, to może ja.
Fruktoza jest o wiele bardziej niebezpieczna, niż cukier (-dwucukier),
organizm człowieka nie ma przed nią mechanizmów obronnych
w postaci insuliny.
Ponadto fruktoza powoduje niszczenie białek ustrojowych
(cząst. fr. domontowuje się do cząst. białka i ono może już być
tylko zutylizowane). Nadmiar fruktozy to katastrofa dla organizmu.

Janusz.

6. Data: 2004-04-16 18:37:43

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (cząst. fr. domontowuje się do cząst. białka i ono może już być
> tylko zutylizowane). Nadmiar fruktozy to katastrofa dla organizmu.

Czarnemu w "ten sposob" odpowiedzialem, tylko dlatego ze calkiem nie dawno
temat fruktozy byl "walkowany" na tej grupie. A on (Czarny) jako "naczelny"
dyskutujacy, powinien to wiedziec.

Jurek

7. Data: 2004-04-17 14:05:22

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

fruktoza nie wydostaje się poza wątrobę z układu trawienia

> Czarnemu w "ten sposob" odpowiedzialem, tylko dlatego ze calkiem nie dawno
> temat fruktozy byl "walkowany" na tej grupie. A on (Czarny) jako "naczelny"
> dyskutujacy, powinien to wiedziec.

i jaką konkluzją zakończyła się rzeczona dyskusja wg Ciebie?

pozdrawiam Chaciur

8. Data: 2004-04-17 18:19:29

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i jaką konkluzją zakończyła się rzeczona dyskusja wg Ciebie?
>
> pozdrawiam Chaciur

a ja ciagle czekam na twoje konkluzje ;)

a wtedy ja sie skupie i moze cos "naskrobie" :)

Jurek

wielkanocne ciasta
Kino + emenemsy
DO a rozstępy
Szczecin - spotkanie...BYŁO, czyli się odbyło :)
a co z brzuszkiem ?