Frywolitki pomocy lapotologicznej

1. Data: 2005-05-16 11:29:40

Temat: Frywolitki pomocy lapotologicznej
Od: Maria Stewart <k...@d...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Kochane Blagam Was o pomoc. Zapragnelam zrobic sobie mala sniezynke lub
serwetke a konkretnie wzor "c" z pierwszego zdjecia. Srodek zrobilam, a
teraz mam problem z drugim rzedem. Jak zrobic polowe okrazenia i potem
jeszcze drugie okrazenie.Ten drugi rzad wyglada dosyc skomlikowanie,
potrafie go rozgrysc do polowy a potem to juz nic i koniec. W niedziele
spedzilam pol dnia ale nic nie moge wymyslec. Wzor jest bardzo czytelny
ale chyba robie cos zle. Blagam niech ktos mi to wytlumaczy
Tutaj znajduje sie to zdjecie

http://www.bianzhirensheng.com/club/read.php?tid=348
&fpage=1

Pozdrawiam
Maria

2. Data: 2005-05-16 16:40:38

Temat: Re: Frywolitki pomocy lapotologicznej
Od: Shaylee <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten wzorek na stronie 103 na dole? Ja zrobiłabym tak:
1. Pomarańczowe (jeśli dobrze widzę) kółko, to po 7 (pracuje czółenko z
niebieska nicia, na palce nawinięta pomarańczowa)
2. Zamieszane kółko - wg mnie długi łuk po prostu (6.2.2.2.2.6) z
niebieskiej nitki, teraz kółko z niebieskiej nitki (3.2.2.2.2.3),
połączyć z pikotkiem z tego pierwszego kółka i dorobić drugi łuk (znów
6.2.2.2.2.6)
3. Połączyć na dole i znów pomarańczową nitką łuczkami aż do kółka na
samej górze, kółko, łuczki na dół, zmiana nitki i pomarańczowy łuk żeby
połączyć ze środkiem.
Mam nadzieję, że o to chodziło :)
SD
Shaylee

3. Data: 2005-05-16 16:44:01

Od: Shaylee <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
samej górze, kółko, łuczki na dół, zmiana nitki i niebieski łuk żeby
połączyć ze środkiem robótki.
Mam nadzieję, że o to chodziło :)
SD
Shaylee