Frywolitki + powitanie

1. Data: 2004-09-30 13:02:39

Temat: Frywolitki + powitanie
Od: "Katarzyna " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam z Bielska-Białej.
Podobnie jak wiele innych uczeniczek forum łapię 7 srok za ogon
(szydełkowanie, szycie, druty, makrama). Ostatnio spobobały mi się
frywolitki.
I właśnie w pasmanterii na placu Wojska Polskiego w Bielsku-Biełej koło
15.10 ma być pokaz (dwa dni po ok. 5 godzin).
Jeśli ktoś z okolicy jest zainteresowany dam znać na grupę kiedy będzie to
dokładnie (jak się dowiem rzecz jasna).

1. Data: 2004-10-04 06:06:52

Temat: Re: Frywolitki + powitanie
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna " napisał w wiadomości

"A mnie jest smutno!!
Też napisałam parę dni temu, że jestem nowa i nikt mi nie odpisał! Buu!"

No to ja naprawiam błąd. Cieszę, że jesteś i że interesują Cię frywolitki.
Mnie również, ale na razie tylko je podziwiam. Coś już podłapałam na
spotkanie Ślązaczek, ale jeszcze nie podjęłam poważnej próby.
Tymczasem druty i szydełko, ale mam nadzieję, że do frywolitek też dorosnę.
Czuj się tu dobrze i udoskonalaj swoje umiejętności robótkowe.

Krystyna

1. Data: 2004-10-04 07:00:31

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

no dobra, juz nich Ci smutno nie bedzie....
:)
sie rozgosc i zostan do konca swiata i o jeden dzien dluzej!!! I koniecznie
zarazaj sie od nas czarujacymi roznosciami

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
tym razem zarazona nieczarujacym chorobskiem (malysz sprzedal....)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-10-04 07:22:33

Od: "mkatarynka" <m...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie widziałąm Twojego pierwszego postu. Też nowa jestem ;)
I także zaraziłam sie frywolitkami. I zaczynam wprawki.
Pozdrawiam :)
MKatarynka (Kraków)

1. Data: 2004-10-04 09:34:57

Od: "Confetti" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna napisala:
> Podobnie jak wiele innych uczeniczek forum łapię 7 srok za ogon
(szydełkowanie, szycie, druty, makrama). Ostatnio spobobały mi się
frywolitki.

Mnie zarazono :-) frywolitkami podczas spotkania w Gdyni. Dziewczyny
poswiecily swoj czas i cierpliwosc, zeby wprowadzic w arkana frywolitkowania
:-) I teraz mam pretensje do calego swiata - dlaczego nikt mi nie
powiedzial, ze to takie latwe?!!! I relaksujace?!!! :-D A jak piekne,
eleganckie i niepowtarzalne wyroby moga być naszego autorstwa:-))
serdecznosci, Ula

co to za włóczka
[SZYDEŁKO] SZUKAM PONCHA!!!
[ot] witajcie