Frywolitki - prośba.

1. Data: 2004-01-15 18:45:55

Temat: Frywolitki - prośba.
Od: "otucha" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :-)

Już od dłuższego czasu poszukuję książki, czasopisma, szukałam na necie, ale
nic nie znalazłam, opisu robótek frywolitkowych. W grudniowym numerze "Moje
robótki" znalazłam, ale nie potrafię tego w jakiś sposób załapać;-) Być może
inaczej sformułowane zdania lepiej do mnie przemówią ;-) Z góry dziękuję za
wszelkie wskazówki.

Serdecznie pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-01-15 18:51:42

Temat: Re: Frywolitki - prośba.
Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :) kurs w "moich robótkach" to akurat najgorszy sposób pokazania
frywolitki, z jakim się spotkałam. Za to z czystym sumieniem polecam kasetę
wideo z "kramu z robótkami", kosztuje bodajże 39 złotych. Skuteczna w 100%,
sprawdziłam na sobie :)

1. Data: 2004-01-15 19:49:44

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

otucha wrote:
> [...]
> inaczej sformułowane zdania lepiej do mnie przemówią ;-) Z góry dziękuję za

Zobacz tu:
http://www.gagechek.com/slb/index.html
Znajdziesz krok po kroku z ilustracja filmowa:-))
i jeszcze tu:
http://tomella15.webpark.pl/kursvideo.htm

Grazyna

1. Data: 2004-01-16 18:33:06

Od: "katarzis" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dziękuję :-) Ten filmik mi bardzo pomógł. Wreszcie mogę się wziąć za
robienie serwetek :-)

Życzę twórczych myśli i wiele pomysłów :-)

Serdecznie pozdrawiam
Kasia

czy ktoś zna niusy związane z modą i odzieżą
[Zielona Góra] propozycja spotkania
do violki -jeszcze raz
szydełko-sukienki i inne śliczności
szydelko - sukienki i inne śliczności