Fuksja-owoce-nasiona

1. Data: 2002-07-06 12:53:30

Temat: Fuksja-owoce-nasiona
Od: "Przemek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!
Od kilku tygodni kwitnie mi Fuksja, a teraz pojawiły się na niej nawet
owoce(torebki nasienne).W związku z tym mam takie pytanie: Czy mozna wysiać
te nasionka(jażeli takie się w ogóle w tych owocach znajdują-jeszcze nie
zaglądałem do nich, tak tylko się domyślam)np.do torfu i czy coś w ogóle z
tego wyjdzie?Jeżeli mozna je wysiać, to kiedy-czy potrebny jest może proces
stratyfikacji(tak to się chyba nazywa)?
Za pomoc, z góry bardzo dziękuję.

Pozdr. Przemek. p...@t...pl

2. Data: 2002-07-15 20:22:50

Temat: Re: Fuksja-owoce-nasiona
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <p...@t...pl> napisał
> [...]
> zaglądałem do nich, tak tylko się domyślam)np.do torfu i czy coś w ogóle z

O wiele łatwiej rozmnażać jest fuksje przez ukorzenianie.
Kwiaty po przekwitnięciu lepiej jest obrywać. Nie dopuszczanie do zawiązania
nasion wzmacnia roślinę.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2002-07-16 01:44:19

Od: "Przemek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O wiele łatwiej rozmnażać jest fuksje przez >ukorzenianie.
> Kwiaty po przekwitnięciu lepiej jest obrywać. Nie >dopuszczanie do
zawiązania
> nasion wzmacnia roślinę.

To już teraz wiem, bardzo dziekuję za odpowiedź.

Pozdr. Przemek

Potrzebny pomysł na blaszak
Robaczywe czereśnie - wszystkie?
leszczyna drzewiasta
Problemy z nożycami elektrycznymi do żywopłotu STIGA
Nadprodukcja warzyw- co począć?