Fuksje i hortensje (co w zimie)?

1. Data: 2002-09-19 14:27:34

Temat: Fuksje i hortensje (co w zimie)?
Od: "arkadiusz.skrzeczkowski" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam je w donicach, przez lato staly na tarasie.
Na zime zamierzam je schowac to ciemnego, chlodnego pomieszczenia tj.
ziemianki. Czy to dobry pomysl? A moze jakies alternatywne rozwiazanie?
Pozdrawiam Agnieszka Skrzeczkowska.

2. Data: 2002-09-19 16:42:17

Temat: Re: Fuksje i hortensje (co w zimie)?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"arkadiusz.skrzeczkowski" <a...@g...pl> wrote in
message news:B9AFAB76.4BFF%arkadiusz.skrzeczkowski@gazeta.pl
> [...]
> Na zime zamierzam je schowac to ciemnego, chlodnego pomieszczenia tj.
> ziemianki. Czy to dobry pomysl? A moze jakies alternatywne rozwiazanie?

Jak chodzi o hortensje - wysadzenie do gruntu? (tak, wiem, ze pózno, i ze
nie w kazdym rejonie kraju przetrzymaja). Ale o ile fuksje w stanie
bezlistnym jeszcze moze zniosa to ciemne pomieszczenie, to hortensje budza
moje watpliwosci.
W zeszlym roku hortensje przezimowalam na parapecie w pokoju - fakt, ze nie
byl to rozrosniety krzew, ale mloda sadzonka, a w domu nie mam za cieplo.
Moim zdaniem najlepsze rozwiazanie to jakiekolwiek bardzo slabo ogrzewane
pomieszczenie w domu, ale jednak z odrobina dziennego swiatla - klatka
schodowa, garaz, piwnica...

Pozdrawiam, Basia.

muszki i kaktusy
oliwki&lawenda